UNE 'RADIANT LIPS' HYDRATING BALM

vrijdag, juli 17, 2015


UNE, het budgetvriendelijke en volledig natuurlijk make-up merk kwam vorige maand met een leuke nieuwigheid: de Radiant Lips Balm. Een lippenbalsem die verzorging met een glanzend kleurtje combineert. 

Mijn collectie lippenbalsems is de laatste tijd flink gegroeid met vooral neutrale, nude tinten omdat ik vind dat die mij het beste staan. En zoals wellicht elke vrouw heb ik enkele favorieten die ik zo goed als dagelijks gebruik. Deze UNE Radiant Lips is er eentje van en ik vertel jullie graag waarom. 


Zelf geef ik de voorkeur aan een lippenbalsem met een lichtgewicht textuur die niet kleverig aanvoelt en daar scoort deze Radiant Lips zeker goede punten. De textuur is zo zalig dat je 'm bijna de hele dag door zou willen smeren. Wisten jullie trouwens dat de ingrediënten van deze lippenbalsem voor 99,95% van natuurlijke origine zijn?

Hij voelt ook helemaal niet zwaar op de lippen maar voorziet ze van een mooi glanzend kleurtje dat bovendien ook verzorgend werkt. Dit is de kleur 'B04', een frisse zomertint die de meeste vrouwen wel zal staan. Ook de handige applicator is mooi meegenomen, op die manier hoef je je vingers niet te gebruiken wat nog zo hygiënisch is. Wat mij betreft, missie geslaagd!


De Radiant Lips zijn verkrijgbaar in 4 verschillende tinten
Prijs: 10,99 euro



2 reacties

  1. Klinkt super! En 't kleurtje lijkt me inderdaad lekker fris en zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een ander kleurtje hiervan, vind ze erg fijn! Doen me een beetje denken aan de Clarins Instant Light Lip Perfector, een gelijkaardig product. Handig voor in de handtas!

    BeantwoordenVerwijderen