FAVORITES: 'JULY '15'

dinsdag, juli 28, 2015


Op mijn verjaardag is het nog heel even wachten, toch heb ik al een klein verlanglijstje klaar. En om het mijn familie en vrienden dit jaar extra makkelijk te maken heb ik er netjes de verkooppunten bijgeplaatst. Handig, toch?

1. Een tas die eigenlijk nog ontbreekt in mijn collectie is deze Mulberry Lily, uitgevoerd in zwart leder met goudkleurige details. Tijdloos, elegant en vooral hélemaal mijn ding! (Mulberry webshop - €895). 2. Dat mooie zonnebrillen echt niet duur hoeven te zijn bewijst dit fraaie exemplaar van Mango. Onmisbaar, óók tijdens de herfstmaanden! (Mango webshop - 19,99). Jullie weten ondertussen al dat ik een boontje heb - zeg maar serieuze boon - voor de accessoires van Forever 21. Telkens wanneer ik de shop binnenwandel ga ik met een goed gevuld zakje naar buiten, voor geen geld! Geef toe, deze oorringen zijn toch superschattig? (Forever 21 - 3,00).

4. & 5.: Jo Malone voegde recent enkele nieuwe producten toe aan het gamma waaronder deze Body Scrub 'Geranium & Walnut'42,00 en de Shower Oil 'Peony & Blush Suede'36,00. Hmm... ik wil ze graag allebei uitproberen! Sinds kort kan je de producten van Jo Malone ook bestellen via de webshop van Douglas. De verzending is bovendien gratis, een aanrader dus! 6. Vorig jaar kreeg ik een flesje Jo Malone Cologne 'Peony & Blush Suede' cadeau. Ondertussen is m'n flesje zo goed als leeg, een nieuw exemplaar is dus zeker welkom (Parfumerie Douglas - 95,00). 7. In de herfstcollectie Les Automnales van Chanel die binnenkort wordt uitgebracht zitten een aantal schitterende lakjes! Bij de kleur '679 Vert Obscur' was het meteen grote liefde! (Parfumerie: €22,20). 


Iets gezien dat jullie leuk vinden?




2 reacties

  1. Mooie wishlist! De Mulberry Lily is prachtig, hip maar ook klassiek tegelijk. En die oorbelletjes, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel Jo Malone liefde zo te zien! En oooh, Vert Obscur ziet er inderdaad heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen