INSTAGRAM #MEI '15

woensdag, juni 03, 2015



Een nieuwe maand is gestart, hoog tijd dus om jullie een overzichtje te laten zien van de afgelopen weken op Instagram...

Antwerpen blijft mijn favoriete stad! Niet alleen vind je er de leukste winkels, je kan er ook heerlijk lunchen. Een aanrader is het stijlvol, Italiaans restaurant Arte (1) vlakbij de kathedraal. Het blijft moeilijk om te weerstaan aan de make-up tasjes van Chanel (2). Ik heb ondertussen al een mooie collectie vergaard maar voor een prachtexemplaar zoals dit - uitgevoerd in zwarte suede - heb ik altijd nog een plaatsje vrij! Ladurée + Tom Ford (3): samen goed voor urenlang plezier! De nagellak 'Pink Crush' blijft een mooie kleur, alleen jammer dat het resultaat soms een beetje streperig is. 

De Terracotta collectie van Guerlain blijft iets om elk jaar naar uit te kijken. Dit jaar werd het gamma uitgebreid met dit prachtige poeder Terracotta Joli Teint (4). Twee nuances die voor een zeer natuurlijke sunkissed-look zorgen. Ik ben fan! Een beetje sfeer (5) in huis kan nooit kwaad... ook niet op een lange zomeravond. Een tijdje geleden kocht ik mij deze Adidas 'Stan Smith' sneakers (6) in cracked leather, een goede keuze want ze zitten super comfortabel. Deze gaan binnenkort ongetwijfeld mee op citytrip naar Praag!



Fijne woensdag nog!
Eva
xx

     

4 reacties

  1. Leuke recap! Een worn out paar Adidas blijft leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! die schoenen zijn echt tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! die schoenen zijn echt tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! die schoenen zijn echt tof !

    BeantwoordenVerwijderen