BOURJOIS VERNIS 1 SECONDE 'NICE TOMETTE YOU' & 'INDIGO FOR IT'

dinsdag, april 14, 2015


Eerder konden jullie de fuchsia kleur Berry Important Person zien, vandaag toon ik jullie de twee andere kleuren uit de Paris Très Confidentiel collectie van BourjoisNice Tomette You en Indigo For It.  



Nice Tomette You is een oranjebruine kleur met een ietwat jelly finish. Niet meteen de meest flatterende kleur voor mijn huidstint maar nu de zomer dichterbij komt ga ik 'm zeker nog eens proberen. De formule is namelijk fantastisch!

Persoonlijk vind ik de kleur op z'n mooist met één enkel laagje, bij twee lijkt hij als snel een stuk donkerder.



Van de andere kleur, Indigo For It, ben ik dan weer wel grote fan. Een prachtige blauwpaarse kleur die mooi dekt bij twee laagjes. De formule is iets dikker dan Nice Tomette You maar nog steeds vloeibaar genoeg om netjes te kunnen werken. 

De lakjes van Bourjois drogen snel, glanzen mooi en hebben een prima houdbaarheid, een aanrader dus voor alle nagellakfans!


De 1 Seconde lakjes van Bourjois zijn o.a. verkrijgbaar bij Di, Inno, Kruidvat en Ici Paris XL.

Prijs: 8,49 euro 


1 reacties