MODELS OWN: HYPER GEL EFFECT POLISH 'SEARING PINK'

woensdag, maart 11, 2015


Nagellak met gel-effect is al een tijdje populair. Ze geven de nagels een mooie spiegelglans en blijven lang zitten. Aanbrengen doe je zoals een gewone nagellak (geen UV-lamp nodig) die je achteraf makkelijk kan verwijderen met nagellakremover. Models Own heeft er enkele in het gamma waaronder deze snoepjesroze Searing Pink die ik jullie vandaag laat zien.



Searing Pink is een felroze kleur met een glanzende crème finish. Het lakje geeft al een mooi dekkend resultaat na één laag, toch verkies ik er steeds twee omdat de kleur dan net iets intenser wordt. Op de foto heb ik geen top coat gebruikt zodat jullie de hoogglans heel goed kunnen zien.

Het borsteltje van de Hyper Gel Effect Polish is vrij standaard (niet te smal of te breed) en precies hetzelfde zoals bij de andere lakjes van het merk Models Own. Ik vond de lak heel aangenaam in gebruik (geen strepen) en ideaal van textuur. De droogtijd was vrij kort, wat zeker een pluspunt is voor als het snel moet gaan. Maar het meest opmerkelijke was toch wel de houdbaarheid, die is namelijk zeer goed! Ik kan met deze Hyper Gel Effect Polish makkelijk 4 tot 5 dagen halen, afhankelijk wat voor werkjes ik heb verricht. Een heuse prestatie dus!


Dit kleurtje was een cadeautje van Mr. X maar ik ben van plan om er nog enkele in huis te halen, zoals Caribbean Crush en Summer Solstice. Twee zomerkleurtjes die het volgens mij heel goed gaan doen op de teennagels!   

Hebben jullie de Hyper Gel Effect Polish van Models Own al geprobeerd? Wat vinden jullie ervan?


Models Own Hyper Gel Effect Polish is o.a. verkrijgbaar bij Pretty Polish
Prijs: 6,95 euro


3 reacties