INSTAGRAM #FEBRUARI '15

zondag, maart 08, 2015

Als we de weergoden mogen geloven is er de komende dagen prachtig lenteweer op komst. Het ideale moment om er eens een dagje op uit te trekken en de batterijen weer helemaal op te laden! 

Voor concrete vakantieplannen is het misschien nog iets te vroeg, het blijft natuurlijk wel heerlijk om gewoon weg te dromen... (1). Een weekje Malediven of Thailand? Ja, graag! Sinds enkele weken liggen de nieuwe lentekleuren van Dior in de winkels en dit perzikkleurige lakje 'Majesty' (2) nam ik maar al te graag mee naar huis. Bij Ladurée (3) trakteerde ik mezelf op een doosje macarons. Het blijft moeilijk om eraan te weerstaan! 

De Vitalumière Loose Powder Foundation (4) van Chanel is ideaal als je op zoek bent naar een foundation die een lichte dekking geeft en voor een gezonde glow zorgt. De mini kabuki - die er bij hoort - is ook mooi meegenomen! Diptyque heeft naast een fantastisch gamma geurkaarsen ook enkele prachtige accessoires, zoals deze Candle Wick Trimmer (5). Diwali (6) van Chanel blijft mijn grote favoriet onder de goudkleurige lakjes. Zeker nu de lente in aantocht is! Vrij nieuw is deze Hyper Gel nagellak in de felle kleur Searing Pink (7) van Models Own. Ik laat jullie de kleur heel snel zien! Het blijft een plaatje, onze lapjespoes (8). Comfortabele luipaard sneakers (9) op casual thursday! Moet ik meer doen!


Geniet nog van jullie (lente)weekend!
Eva
xx


2 reacties

  1. Majesty ziet er zo pretty uit! En hmmm, macarons... sinds ik weg ben bij Laduree begin ik EINDELIJK weer zin te krijgen in macarons :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de candle wick trimmer ziet er zo fancy uit :D

    BeantwoordenVerwijderen