BOURJOIS: VERNIS 1 SECONDE 'BERRY IMPORTANT PERSON'

woensdag, februari 04, 2015

Vooraleer ik met de nieuwe lentekleurtjes aan de slag ga, toon ik jullie graag nog enkele aanraders uit de Paris Très Confidentiel collectie die Bourjois eerder deze maand heeft uitgebracht. De collectie telt o.a. drie nieuwe nagellakkleuren en als ik me niet vergis maken ze ook deel uit van het vaste assortiment.



De kleur die ik jullie vandaag laat zien is 'Berry Important Person', een donkere fuchsia kleur die volgens mij heel goed past bij deze tijd van het jaar. De kleur is trouwens minder fel en ook donkerder dan de meeste fuchsia kleuren die ik al heb. Een echte winterkleur dus!

Voor wie nog geen lakjes van Bourjois heeft geprobeerd, ze lakken heel makkelijk dankzij het brede borsteltje en drogen bovendien razendsnel dankzij de geltextuur met siliconen. Zeker eens proberen dus!



Nog iets positief is dat de 1 Seconde lakjes van Bourjois al een mooi dekkend resultaat geven na een enkel laagje. Op de foto draag ik één laagje, zonder top coat. Een pluspunt voor wie vaak geen tijd heeft of moeilijk kan wachten.

Wisten jullie trouwens dat de vorm van het flesje 1 Seconde lak gebaseerd is op de Eiffeltoren? Zelf had ik er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan maar het is wel een leuk weetje.



De 1 Seconde lakjes van Bourjois zijn o.a. verkrijgbaar bij Di, Inno, Kruidvat en Ici Paris XL.

Prijs: 8,49 euro  


4 reacties