PERSONAL UPDATE

donderdag, januari 08, 2015




Hallo iedereen,

Het is ondertussen een tijdje geleden dat er nog een blogartikel online kwam, mijn excuses daarvoor... De reden van mijn afwezigheid mag dan wel persoonlijk zijn, toch heb ik het gevoel dat ik jullie een klein woordje uitleg verschuldigd ben.

Zonder al te veel in detail te treden (daar heeft uiteindelijk niemand wat aan) wil ik gewoon meegeven dat ik de voorbije maanden nodig had om alles op een rijtje te krijgen en enkele beslissingen te nemen, hoe moeilijk die soms ook waren. Aan al diegene die bezorgd waren om mij en voor alle lieve mailtjes: bedankt! Jullie zijn zo lief!!

Wanneer het volgende blogartikel online komt valt nog even af te wachten aangezien ik jammer genoeg niet meer over mijn vertrouwde bewerkingsprogramma's beschik. Het wordt dus even zoeken om mijn foto's op een fatsoenlijke manier te bewerken en te importeren maar dat probeer ik zo snel mogelijk te fiksen! Tussentijds kunnen jullie mij natuurlijk wel volgen op Instagram (evablog), mochten jullie daar zin in hebben.

Tot snel!

Eva
xx

8 reacties

  1. Ik was blij vandaag al enkele foto's op Instagram te zien, ik kijk uit naar de nieuwe artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijpelijk hoor, soms gooit het leven nu eenmaal iets in je schoot waar je plots al je aandacht moet aan geven. Ik kijk alvast uit naar je terugkeer en ik hoop dat alles goed gaat nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera, blij terug iets van je te lezen! Ik kijk al uit naar meer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om terug wat van je te horen! En veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen flauw idee wat er aan de hand is want ik heb de laatste tijd (ook door persoonlijke redenen) opvallend minder blogs gelezen dan gewoonlijk. Wat het ook is: een hartje onder de riem van hieruit en veel succes nog met toekomstige schrijfsels!

    BeantwoordenVerwijderen