♥ JO MALONE 'PEONY & BLUSH SUEDE'

zaterdag, januari 17, 2015


Had je mij anderhalf jaar geleden gevraagd naar mijn meest favoriete parfum dan had ik zonder twijfel Miss Dior 'Eau Fraîche' geschreeuwd. Eerlijk gezegd heb ik nog altijd een boontje voor deze geur en ik denk niet dat daar ooit nog verandering in komt. 

Jammer genoeg besliste Dior vorig jaar om de productie van deze Eau Fraîche stop te zetten waardoor ik op zoek moest naar een waardige vervanger. En die heb ik gevonden... bij Jo Malone!



Peony & Blush Suede is een recente geur uit de ondertussen toch wel ruime Jo Malone collectie. Zoals de naam al doet vermoeden is Peony & Blush Suede een zachte bloemengeur met o.a. pioenrozen, jasmijn en suede, vergezeld van een vleugje rode appel die voor de nodige sensualiteit zorgt. De geur is ook vrij uniek, vind ik. Zacht en fris, maar met een scherp kantje.   

De geur mag dan wel verschillen met die van Miss Dior Eau Fraîche (de enige vergelijkenis is misschien jasmijn), toch heb ik het gevoel dat deze Peony & Blush Suede een blijvertje is! Ondertussen heb ik ook de Peony & Blush Suede Body Crème én een kleiner flesje cologne (voor in de handtas) aan mijn collectie toegevoegd. Van een echte fan gesproken!

De Body Crème mag dan wel prijzig zijn, de textuur is gewoon top! Geen plakkerig gevoel, wel een heerlijk zachte huid die tot in de late uurtjes blijft geuren.

Voor de liefhebbers is er ook nog een geurkaars én een body wash in dezelfde heerlijke Peony & Blush Suède geur.


Jo Malone 'Peony & Blush Suede'

- Cologne: 47 euro (30 ml) - 95 euro (100 ml)
- Hand & Body Wash: 30 euro
- Body Crème: 60 euro
- Geurkaars: 50 euro

(Verkrijgbaar bij o.a. Senteurs d'Ailleurs Brussel)


2 reacties

  1. De mix van geurnoten klinkt alvast suuuuuperlekker, je hebt me benieuwd gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit een Jo Malone product van dichtbij gezien of geroken. Triestig, hé :) Maar ik hou van frisse geuren met toch iets speciaals erin, dus deze geur lijkt echt iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen