FAVORITES: 'JANUARY '15' - BLACK & GOLD

dinsdag, januari 20, 2015



Januari loopt stilaan ten einde en ook deze maand heb ik enkele leuke favorieten verzameld die ik graag met jullie deel. Een overzichtje...

1. Meestal kies ik voor een iets ruimere handtas - zo eentje waar je echt alles in kwijt kunt - maar voor dit prachtig exemplaar van Chloé maak ik graag een uitzondering. Perfect voor een avondje uit! (Chloé 'Drew medium textured-leather shoulder bag'). 2. Elke vrouw heeft minstens één paar zwarte pumps nodig. Deze spotte ik toevallig op de site van MyTheresa en ik was er meteen weg van (Jimmy Choo 'Aza suède pumps'). 3. Op de site van Tiffany & Co kan ik echt uren wegdromen... Ze hebben zoveel mooie dingen maar deze Twist Bow Ring blijft gewoon door m'n hoofd spoken. Is het geen pareltje?

4. Nog maar net gelanceerd en nu al ontzettend populair: de Tiffany T Square Bracelet. Verkrijgbaar in verschillende modellen en kleuren maar dit breder model in geel goud vind ik stiekem het mooist. 5. The Holiday Brush van Wayne Goss, (nog) niet verkrijgbaar in België maar hopelijk komt daar snel verandering in! 6. De laatste tijd durf ik al eens meer experimenteren met kleur en daar passen deze lichtglanzende goudkleurtjes perfect bij! Of het nu de Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow Stick 'Golden Pink' wordt of de Metallic Eye Shadow 'Champagne Quartz', daar ben ik nog niet helemaal uit maar een tripje naar Cosmeticary staat op de planning...

Wordt vervolgd!


3 reacties

  1. Oooooh die Tiffany T bracelet is echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook dol op de combinatie black-gold :) die handtas zou ik wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen