BUDGET TIP: CLUSTERED STUDS

maandag, januari 12, 2015


Wie mij een beetje kent weet dat ik een zwak heb voor accessoires, met name voor oorringen. Of ze nu groot of klein zijn maakt op zich niet uit - de kleur al evenmin - als ik ze mooi vind mogen ze gewoon mee. Voeg daar nog een zacht prijsje aan toe en we hebben een winner!

Onlangs kwam ik dit leuk paar tegen bij Forever 21 en het was meteen liefde op het eerste gezicht. Niet te opvallend, wel tijdloos en elegant... Precies zoals ik het graag heb.















De oorringen zijn bezet met een grote traanvormige steen, vergezeld van drie kleinere. De ietwat donkere zetting zorgt bovendien voor een mooi contrast met de transparante stenen.




Ben jij zelf ook fan van toffe accessoires maar wil je er niet al te veel geld voor neertellen, ga dan zeker af en toe een kijkje nemen bij Forever 21. Prijs/kwaliteit zijn ze top en de collectie wisselt heel regelmatig. Een aanrader dus!

Prijs: 4 euro



3 reacties

  1. Ooooooh, ik had zo een paar maar er is een steentje uitgevallen helaas.
    Maar eer ik nog eens in de F21 geraak...

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ze zijn leuk!! Ik koop ook regelmatig spulletjes bij Forever21, ik hou een website vaak in de gaten voor de nieuwe dingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen