INSTAGRAM #AUGUSTUS '14

maandag, september 08, 2014


Hallo iedereen!

Mijn vakantie zit erop, of toch het eerste deel want eind september vertrek ik voor een weekje richting Turkije. Echt iets om naar uit te kijken want het weer was hier de afgelopen weken allesbehalve. Hopelijk hebben jullie er net als ik toch een beetje kunnen van genieten?

Augustus was een drukke maand, vol leuke en minder leuke verrassingen... Soms ben ik toch wel een beetje jaloers op het 'zorgeloze' leventje dat onze katten (1) leiden maar het is hun van harte gegund. In augustus werd er uiteraard ook flink geshopt. Dik tevreden ben ik nog altijd over mijn Burberry make-up tasje (2) dat ik in de Designer Outlet in Roermond kocht. Ik ben helemaal geen keukenprinses maar een homemade tabouleh  (3) moet nog net lukken. Lekker!

De voorbije zomer werden er heel wat leuke nagellakken uitgebracht. Toch blijven deze vier kleurtjes uit de Sunsational collectie van China Glaze (4) mijn grote (zomer)favoriet! Zijn jullie het eens met mij? Een leuk cadeautje van Always: t-shirt (5) met een sterke boodschap! #Zoalseenmeisje. Wanneer ik in Antwerpen ben moet ik absoluut even langs bij Forever 21. Ze hebben er vaak toffe accessoires en voor geen geld! Deze koraalkleurige roosjes (6) heb ik maar meteen in drievoud gekocht!


Fijne (werk)week iedereen!

xx
Eva


2 reacties

  1. Ah zo leuk, nog vakantie in het vooruitzicht! Wat zijn die China Glaze kleurtjes mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof seg! Ik wou dat ik ook even weg kon naar Turkije!

    BeantwoordenVerwijderen