♥ DIOR FALL MAKE-UP 2014

donderdag, september 11, 2014


De herfst staat voor de deur en dat betekent dat er weer heel wat mooie make-upcollecties zitten aan te komen. Dior pakt uit met een aantal leuke nieuwtjes waaronder de Rouge Dior Baume, een stick die intense lipverzorging en kleur combineert, vier nieuwe nagellakkleuren Dior Vernis (limited edition), en de nieuwe versie van het mythische 5 Couleurs oogschaduwpalette. 



5 COULEURS '566 Versailles'

Het nieuwe 5 Couleurs palette is verkrijgbaar in 11 verschillende kleurencombinaties met telkens een centrale signatuurtint en vier accessoiretinten voor een veelzijdig resultaat. Het palette bevat verschillende texturen en nuances (mat, iriserend en gesatineerd) zodat je er echt oneindig mee kan experimenteren. 

Zelf houd ik de kleur op mijn ogen graag rustig en niet te opvallend en dat lukt eigenlijk prima met deze kleuren. Vooral in combinatie met zwarte eyeliner en flink wat mascara zorgt dit palette voor een heel mooi resultaat. Zeker iets voor de komende feestdagen dus!



ROUGE DIOR BAUME '688 Diorette'

Nieuw bij Dior is deze Rouge Dior Baume, verkrijgbaar in 14 stralende tinten. Ik heb 'm ondertussen al een paar keer gebruikt en hij is gewoon geweldig! Hij verzorgt de lippen intens en voorziet ze van een mooie rijke kleur die lang houdt. Het resultaat op de lippen is minder dekkend dan bij een gewone lipstick maar geeft wel voldoende kleur. Deze moet je zeker checken in de winkel! 


DIOR VERNIS '796 Carré Bleu' en '902 Bar'

En dan de lakjes, die ook deze herfst weer de moeite zijn! Nagellak blijft iets waar ik maar moeilijk kan aan weerstaan. De nagellakken van Dior kregen onlangs een geheel nieuwe (gel)formule (daar hebben jullie wellicht al over gelezen). Sindsdien ben ik alleen maar een nóg grotere fan geworden! Het donkerblauwe 'Carré Bleu' en het zwarte 'Bar' maken allebei deel uit van de herfstcollectie en zijn limited edition. Wil je er graag eentje scoren dan zal je snel moeten zijn. 

Naar welke producten zijn jullie het meest benieuwd?



10 reacties

  1. Oooooh ik ben zo benieuwd naar swatches! Vooral de lipstick en de oogschaduw zien er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hele mooi kleuren, ik ben ook het meest benieuwd naar de lipstick en de oogschaduw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Rouge Dior Baume is prachtig! Alleen al de CD-print bovenaan vind ik fantastisch :) Zal ze zeker proberen wanneer ik ze ergens zie liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er worden geen nieuwe blogposts meer gemaakt... Is Eva gestopt met bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb snel een vernis besteld toen! Gelukkig maar. Wanneer komt er een nieuwe blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oehh die lipstick, zien er altijd zo lekker verzorgend uit

    BeantwoordenVerwijderen