INSTAGRAM #JULI '14

maandag, augustus 04, 2014


De maand juli was ontzettend druk, vooral op professioneel vlak dan. Overduidelijk dat Léon (1) daar geen last van heeft. Wat is hij toch een meester in ontspannen! De meeste weekends in juli waren erg zonnig en warm, gelukkig zorgde de gin-tonic (2) voor de nodige verfrissing. Wat olijven en sardientjes erbij en je hoort mij niet meer klagen. Ik ging voor het eerst naar de Designer Outlet in Roermond (3) en kwam terug met enkele fantastische aankopen waaronder een lederen hoesje voor de iPad en een make-up tasje van bij Burberry. Hier zien ze mij zeker nog eens terug!

Op een warme zomeravond hou ik ervan om een iets frissere geurkaars te doen branden. Deze 'Eucalyptus' geur van Diptyque (4) is daar perfect voor! Gekocht bij Cosmeticary Antwerpen. Ik ben helemaal geen cocktailkenner maar met dit handige receptenboek '1001 Cocktails' (5) hoop ik toch enkele nieuwigheden te ontdekken. Dit eikenhouten dienblad (6) van Hay wilde ik al heel lang maar de prijs hield me telkens tegen. Uiteindelijk heb ik het toch gekocht (bij iittala Antwerpen). Ideaal om mijn nieuwe Latte glazen van Nespresso op te plaatsen. 

Mijn zus weet exact wat ik graag ruik. Dit stukje zeep (7) van Jo Malone bracht ze mee van op vakantie waar de prijzen net iets lager liggen dan bij ons. Birkenstocks (8) behoren al enkele jaren tot mijn favoriete comfy schoeisel. Ik had nieuwe nodig maar kon alleen niet kiezen tussen witte of zwarte. Het zijn ze uiteindelijk allebei geworden. Binnenkort ga ik op vakantie en dan komen deze reisaccessoires (9) van Roger & Gallet heel goed van pas. Mijn koffer zal met dit trendy bagagelabel in elk geval goed opvallen!


Eva
xx

    

7 reacties

  1. Oh leuk, zo'n cocktailboekje :-D En wat lief van je zus! Dat heb je met zussen eh. Broers daarentegen, die doen dat niet, spontaan cadeautjes geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom net terug van Roermond, mijn eerste keer daar. Héél leuk shoppen :-)
    Mooi dienblad van Hay, wij hebben er onze salontafeltjes van gekocht en ook heel content mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij was het ook de eerste keer in Roermond, echt iets om nog eens te doen! :)
      Ja, Hay heeft prachtige dingen! Naar die salontafeltjes heb ik ook al dikwijls staan kijken :D

      Verwijderen
  3. Ik vroeg me altijd af of Birkenstocks overrated zijn, maar blijkbaar niet :) Comfy schoeisel is hier meer dan welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind van niet, voor mij zijn het zowat de meest comfortabele slippers op deze planeet ;-)

      Verwijderen
  4. Hmm, gin-tonic ♥
    Mooie blog trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen