FAVORITES: 'AUGUST '14'

woensdag, augustus 13, 2014


Binnenkort ben ik jarig en dat betekent dat ik weer volop lijstjes aan het maken ben. In m'n hoofd, op papier én op de blog. Elke maand toonde ik jullie al mijn grootste favorieten, van budget tot high-end (en alles ertussenin). Deze maand was het iets lastiger om ze echt allemaal op een plaatje te krijgen (kan ook niet anders met al die prachtige lanceringen die er dit najaar zitten aan te komen), maar bon... Dat maakt het er alleen maar makkelijker op voor familie en vrienden die mij die dag misschien extra willen verwennen. 

1. Op de agenda's van Bottega Veneta ben ik al jaren verlekkerd. Ik kan er alleen zoveel geld niet aan geven. Een mooi alternatief is deze gevlochten agenda van Zara Home (17,99). 2. Vele ♥♥ voor deze zijden toilettas met digitale bloemenprint van Zara Home (€15,99). 3. Sinds ik de cologne 'Peony & Blush Suede' van Jo Malone heb geroken kan ik de geur maar niet uit mijn hoofd krijgen (€92). 4. Dit goudkleurige pincet van Tweezerman zou denk ik niet misstaan in mijn make-up tas (36,50). 5. Al even fraai is deze nagelriemtang, in dezelfde luxueuze uitvoering (€48,25). 6 & 7. Nieuwe nagellakken 'Rose Tutu' en 'Bar' uit de nieuwe herfstcollectie van Dior kunnen er altijd bij (€23,70). 8. Ook deze 'One Ball Facet' oorringen van Elisa Lee mochten niet op het lijstje ontbreken (€210) Ik twijfel wel nog tussen deze diepblauwe of groene kleur, wat ook heel mooi is!  


Eva
xx



6 reacties

  1. Die Dior nagellak mogen ze mij ook altijd eens cadeau doen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit een lakje van Dior getest, maar wat een prachtige kleuren heb je geselecteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique dingen staan er op je lijstje! Hopelijk zien vrienden en familie het op tijd tegen je verjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes. Die oorbellen zijn prachtig en ook die Jo Malone cologne lekkeeer!!!! Alvast een fijne verjaardag met vele mooie cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen