♥ SUMMER SALES: UP TO 75% OFF

donderdag, juli 10, 2014




























Hier bij ons zijn de zomersolden al even aan de gang en buiten een dekbedovertrek en wat interieurspullen heb ik niets gekocht. Ik had gehoopt om bij de parfumerie nog enkele LE items uit vorige make-up collecties te kunnen vinden maar dit jaar viel het tegen. Buiten een paar gedateerde kleuren lippenstift en parfums waarvan ik niet eens wist dat ze nog bestonden viel er maar weinig te rapen. In onze buurlanden daarentegen - met name de webshops - valt er wél wat te rapen! Kijk snel mee... 
  
LE BON MARCHÉ
In het chique Franse warenhuis Le Bon Marché (must visit als je in Parijs bent!) zijn ze inmiddels aan hun tweede afprijzing toe. Deze knappe groene Mulberry tas (1.) vond ik er in hun webshop aan -51%! Meestal ga ik voor nude, zwart of bruin maar voor die prijs zou het wel eens de mijne kunnen worden (780 € - 382 €).

SPACE.NK APOTHECARY
Mooie koopjes doe je ook bij de luxe beauty apotheek Space NK Apothecary. Balfour Bath Oil (2.) van Beautannia: £42.00 - £10.50. Laura Mercier (4.) Nail Lacquer 'En Pointe' of 'Noir Glacé' (4.), voor de liefhebbers: £12.50 - £3.00. Diptyque (6.) Scented Oval Mini Set: £35.00 - £17.50.

SEPHORA.FR
Vergeet zeker ook geen bezoekje te brengen aan Sephora.fr! Daar vind je o.a. de geweldige Global Perfect pore Minimizer van Sisley (3.) met korting: 126 88,20 € en de Color Minded UV Protective Styling Balm van Bumble & Bumble (5.): 35,50  - 17,70 €.


En om het jullie wat makkelijker te maken hierbij links naar de webshops.

Veel shopplezier!



2 reacties