INSTAGRAM #JUNI '14

vrijdag, juli 04, 2014


De maand juni telde heel wat mooie zomerdagen. Op zo'n dagen probeer ik altijd voldoende water mee te nemen naar het werk. Erg handig hiervoor is de Klean Kanteen (1), een trendy drinkfles die gemaakt is van roestvrij staal en dus ook bestand tegen de dagelijkse ritjes op de trein. Een zomers cadeautje van P&G Beauty!

Wie mij een beetje kent weet dat ik verzot ben op bloemen. Dit jaar waren de lichtroze 'Sarah Bernhardt' pioenen (2) uit onze tuin iets minder goed gelukt. Gelukkig kan je met een bloem of twee al een vaasje vullen. Wat een prachtige bloemen zijn het toch! Hoe leuk is dit rieten vogelnestje (3) wel niet? Gekocht op Countryside. 

Een perfect plaatje: de Hydra Beauty Nutrition Lip Care van Chanel die ik dagelijks gebruik en metalen haarspelden (4) die ik bij H&M in de koopjesbak vond. Gin-Gini (5) op het terras, de perfecte afsluiter van een lange werkdag. Veel ♥ voor de Levres Scintillantes lipgloss (6) van Chanel in de nieuwe kleur 'Hello'.

Een gezellig onderonsje met de bf bij Cassis (7) op de Gentse Vrijdagsmarkt. In testfase: de nieuwe Take The Day Off Cleansing Balm (8) van Clinique. Rouge G lipstick (9) van Guerlain, de lipstick die je met plezier bovenhaalt!  


Fijn weekend!
xx
  Eva  


7 reacties

  1. prachtige foto's :) ik heb mijn kleankanteen ook al vaak gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik moet de Klean Kanteen ook nog uitproberen, wel een geweldig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! Ik kan de Klean Kanteen al niet meer missen :)

      Verwijderen
  3. Mooie foto's, ik ben dol op pioenen!

    BeantwoordenVerwijderen