CHINA GLAZE: SUNSATIONAL COLLECTION - FIRST LOOK

woensdag, juli 30, 2014



Afgelopen zaterdag bestelde ik bij de Nederlandse webshop Enchantra vier lakjes uit de Sunsational Collection van China Glaze. Enchantra gaf toen net een mooie korting op de lakjes waardoor ik eigenlijk niet veel langer hoefde na te denken. Ik wilde graag de neon kleurtjes - dat konden jullie trouwens hier al lezen - maar uiteindelijk zijn het deze vier uit de Sunsational collectie van vorige zomer geworden : You Drive Me Coconuts, Neon & On & On, Shell-O en Heat Index



De kleurtjes zijn lekker fel en zomers maar nog net geen neon. Op het eerste zicht zien ze er niet echt mat uit maar hebben ze eerder een satijnen finish. Er komen zeker nog swatches van alle vier de kleuren (Ik probeer ze zo snel mogelijk online te plaatsen) maar zo krijgen jullie toch al een idee. 

De kleurtjes nog even op een rij v.l.n.r.: 
- You Drive Me Coconuts
- Neon & On & On
- Shell-O
- Heat Index


Ohja, ik kocht deze lakjes bij Enchantra tijdens de Heatwave-actie voor nog geen 4 euro per stuk. Een grote meevaller dus! 


Hebben jullie al een favoriet?



3 reacties

  1. Wat een leuke lakjes heb je gekocht! China Glaze vind ik echt een fijn en goed nagellakmerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, koopje!! En je kan nooit teveel roze lakjes hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen