BEAUTY REBUYS & NEW IN

woensdag, juli 02, 2014


Het mooie weer en een aantal interessante kortingsbonnen waren al voldoende om mij de afgelopen dagen naar de parfumeries te lokken. Geen al te grote uitspattingen deze keer maar een eerder bescheiden shoplog. Tussen al dat moois: drie rebuys én een nieuwigheid.

Heb ik jullie al eerder verteld over de fantastische zonneproducten van Sisley? Deze Super Huile Solaire Corps is er eentje van. Ik kocht ze voor het eerst enkele jaren geleden op aanraden van de verkoopster in mijn plaatselijke IPXL-filiaal. Sindsdien ben ik helemaal verkocht (en verslaafd) aan deze geweldige zonneolie! De olie voelt niet vettig en geeft een mooie satijnglans, ideaal voor de benen en decolleté. Nadeel? Het stevige prijskaartje.   




Nieuw in de badkamer en volop in testfase is het Skin Hydrating Masque van Dermalogica. Ik kreeg onlangs bij Cosmeticary een staaltje van dit hydraterend masker en was meteen onder de indruk. Gekocht dan maar. Wat een staaltje al niet kan doen...

De Hydra Beauty Gel Yeux van Chanel blijft een topper in mijn huidige verzorgingsroutine. Na mijn derde flesje blijf ik dit nog steeds een fantastisch product vinden. De gel werkt voornamelijk hydraterend en ontzwellend maar zorgt ook voor een gladdere oogcontour. Wil je de review graag nog eens lezen, klik hier). 

Een sneldrogende top coat is voor mij een absolute must! De Top Coat van Dior behoort (samen met die van Chanel) tot m'n favorieten. Ook hier weer een rebuy, dit is ondertussen het vierde flesje denk ik. Ik vind deze top coat trouwens beter dan de gel coat die Dior ook in het assortiment heeft. 



Hebben jullie onlangs nog nieuwigheden gekocht?




5 reacties

  1. Ik ben benieuwd naar dat masker van Dermalogica! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu volop fan van de Dermalogica-maskers! De Skin Hydrating Masque wordt mijn volgende aankoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren mijn favo micellaire lotion van Vichy opnieuw gekocht, ditmaal in een XL formaat. Voor de rest zijn mijn (beauty) aankopen eerder bescheiden wegens pas een huisje gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lang leve de XL-formaten!
      Proficiat met het nieuwe huis btw :D

      Verwijderen