♥ ZOMERFAVORIETEN '14

vrijdag, juni 13, 2014


Buiten is het nu zo'n 25°C, met andere woorden véél te warm om achter mijn scherm te zitten. Vandaag dus geen uitgebreide review maar een voorproefje van wat er binnenkort nog allemaal op de planning staat. Laat me gerust weten wat jullie als eerste op de blog willen voorbij zien komen!


Guerlain heeft niet alleen de meest fantastische en uitgebreide collectie bronzers, ze hebben ook een heel fijne after sun crème voor het lichaam. De Terracotta After Sun Cream ruikt heerlijk exotisch, alsof je je ergens in de tropen waant!

Deze oogschaduw van BE Creative (huismerk IPXL) heb ik recent ontdekt dankzij de Deauty box van mei. Ik had niet gedacht dat ik 'm zo leuk zou vinden maar ik gebruik hem echt veel. De kleur is trouwens '023 Amazed', een naturelle goudbruine kleur die het bijzonder goed doet bij een zomers kleurtje.

Dior pakte onlangs uit met een geweldige nieuwe mascara, Dior It-Lash. Het unieke soepele borsteltje belooft sensationeel volume en perfect gescheiden wimpers in een handomdraai.  Ik vind 'm super, vooral omdat hij mooi blijft zitten (ook bij dit warme weer) en perfect te verwijderen is met lauw water. 

Nog een aanrader: dit rode lakje 'Pandore' uit de nieuwe nagellakcollectie van Dior. Misschien een vrij klassieke kleur maar voor mij is deze onmisbaar. En nu mag ik van mezelf geen nagellak meer kopen... Heel even dan! :-)


Fijn weekend en geniet van het mooie weer!
Eva
xx



8 reacties

  1. Ik ben echt een groot fan van Dior nagellak!! Super kleur ook! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet die vernieuwde Dior-lakjes eens nader inspecteren. Heb gezien dat het kwastje ook wat veranderd is dus ben heel benieuwd. Maar hoor er alleen maar positieve dingen over!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze super! 'k Ben benieuwd naar wat jij ervan vindt :-)

      Verwijderen
  3. de verpakking van de mascara is super :) het borsteltje ziet er ook goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten! Ik wil al zooo lang een bronzer van guerlain, deze after sun ziet er ook weer super uit!

    Enter My Giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Dior It-lash! En de Terracotta-collectie van Guerlain zal ik toch nog eens van dichtbij moeten inspecteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Terracotta collectie is echt verslavend vind ik. Prachtige bronzers ook! :D

      Verwijderen
  6. Mooie zomerse producten. Ik hou ook van die gebronsde look.

    BeantwoordenVerwijderen