REFLETS D'ÉTÉ DE CHANEL: LE VERNIS '615 SWEET LILAC'

dinsdag, juni 17, 2014


De nieuwe zomercollectie Reflets d'Éte de Chanel telt een aantal vrolijke nagellakjes waaronder dit prachtige Sweet Lilac, een pareltje als je het mij vraagt. In het flesje ziet Sweet Lilac eruit als een zachte lila kleur, op de nagels is het effect iets rozer.

De formule heeft een crème finish met een subtiele shimmer, iets waar Chanel bekend om staat. De fijne glansdeeltjes zijn op de nagels nauwelijks zichtbaar maar maken de kleur wel extra levendig vind ik. Dit is Chanel op z'n best!



Sweet Lilac dekt opvallend goed in twee laagjes, al vond ik het resultaat van één laagje ook wel bijzonder. De lak zelf brengt mooi en egaal aan (valt altijd af te wachten bij zo'n kleurtjes) en droogt snel. Hier draag ik twee laagjes.

Een kleur zoals Sweet Lilac had ik nog niet maar ik ben heel blij dat ik hem aan mijn collectie heb toegevoegd. Dit is ongetwijfeld een kleur die ik nog heel vaak ga dragen, ondanks mijn grote collectie nagellakken! 



Een ding is zeker, naar mijn gevoel is Sweet Lilac een absolute 'must-have' deze zomer. Wil je er zeker eentje bemachtigen wacht dan niet te lang. In de parfumerie waar ik hem kocht vliegt deze kleur de deur uit!


De zomercollectie Reflets d'été de Chanel ligt nu in de winkels.

Le Vernis 'Sweet Lilac': € 23
(limited edition)




5 reacties