NEW IN: KEVIN MURPHY HAIRCARE

vrijdag, juni 20, 2014


Op het internet, in magazines... overal lees ik niets dan positieve dingen over de haarproducten van Kevin Murphy. Maar wat maakt de producten van het Australische merk nu zo bijzonder? Ze bevatten geen sulfaten of parabenen, worden niet getest op dieren en de verpakkingen zijn voor 100% recycleerbaar.

De productlijn is onderverdeeld in shampoo's, conditioners en stylingproducten afgestemd op de behoeftes van elk haartype. Zelf had ik de producten nog niet geprobeerd maar mijn moeder is er al een tijdje fan van! Zij is enorm tevreden over de shampoo en treatment Born.Again, allebei bedoeld om beschadigd, gekleurd en/of futloos haar nieuw leven in te blazen. Dit is ook de meest verzorgende lijn binnen het gamma.


Ik heb het gevoel dat mijn haar de laatste tijd wel een opkikker kan gebruiken, dus ging ik meteen voor de shampoo én bijhorende treatment. Naast het Born.Again duo kocht ik ook nog Anti.Gravity, een olievrij stylingproduct voor extra volume. 

Geen idee of ik de producten net zo goed zal vinden als mijn vertrouwde Joico-producten maar ik ben wel benieuwd. Qua prijs zijn beide merken een beetje vergelijkbaar, al krijg je bij Joico iets meer product.



Hebben jullie ervaring met de producten van Kevin Murphy?


De producten zijn exclusief verkrijgbaar bij de Kevin Murphy-kapper
- Born.Again Wash: € 23,30
- Born.Again Essential Treatment: € 25,75
- Anti.Gravity Oil Free Voluminiser: € 22,30



4 reacties

  1. Ik heb de versie voor krullend haar 'motion lotion' en naast het feit dat er geen vuiligheid in de ingrediënten zit, ben ik zwaar fan van de geur, de textuur (heel licht) en het effect. Het geeft mijn krulhaar de boost die het nodig heeft en het ziet er gezond uit. En je ruikt de hele dag heerlijk. Ik denk niet dat ik nog iets anders ga gebruiken dan Kevin Murphy voor mijn krulletjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In den tijd toen ik naar een Kevin Murphy-kapper ging, gebruikte ik ook de Born.Again Wash! Ik vond 'm heel goed, maar had veel product nodig om mijn haar te wassen. Zo kwam het niet echt voordelig uit :-) Maar de verpakking vind ik nog steeds fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige flessen :-D Die Anti Gravity voluminiser klinkt als iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit iets uitgetest van Kevin Murphy, dus ben benieuwd naar je reviews!

    BeantwoordenVerwijderen