♥ LANCASTER SUNCARE + TIP!

maandag, juni 23, 2014


Tijdens mijn strandvakantie in Turkije - alweer zo'n twee jaar geleden - kocht ik een aantal zonneproducten van Lancaster. Die producten bevielen mij toen zo goed dat ik er ook dit jaar enkele in huis haalde. Ik vind hun zonneproducten echt aangenaam en een plezier om te gebruiken. Ze ruiken lekker, voelen niet plakkerig en bieden extra celbescherming dankzij de nieuwe Infrarood-technologie.

Aangezien ik pas in september op vakantie vertrek heb ik me nu beperkt tot deze drie producten voor het lichaam: Tan Preparer, Sun Beauty Fresh Milk SPF 10 en de Tan Maximizer After Sun



TAN PREPARER - SUN PREPARING HYDRATING WATER - € 26,15
De Tan Preparer is een hydraterende spray voor het lichaam die de aanmaak van melanine stimuleert en de huid verfrist. Om de huid optimaal voor te bereiden op de zon wordt aanbevolen om de spray 15 dagen voor de blootstelling te gebruiken. Heel benieuwd om deze te gebruiken!

SUN BEAUTY - FRESH MILK SPF 10: € 24,35
Deze luchtige lotion is een absolute aanrader voor zij die houden van frisse en niet-vette zonneproducten. De lotion is geschikt voor zowel gezicht als lichaam maar ik gebruik 'm enkel voor de (lichaams)delen die al een kleurtje hebben. Bestaat ook in SPF 15 en SPF 30.

TAN MAXIMIZER - SOOTHING MOISTURIZER AFTER SUN: promo € 19,95 i.p.v. € 28,50
Onmisbaar na elke blootstelling aan de zon. De Tan Maximizer herstelt schade die huidcellen hebben opgelopen door de zon en kalmeert de huid. Hij voorkomt uidroging en vervellen. Ook na mijn vakantie blijf ik met deze after sun smeren waardoor ik toch net iets langer van mijn bruine kleurtje kan genieten.

TIP!

Momenteel geldt er bij Planet Parfum en Ici Paris XL een mooie 
promotie op een aantal zonneproducten van Lancaster.

Je ontvangt 30% korting op een selectie van zonneproducten 
én je krijgt er een leuke strandtas bovenop!



2 reacties

  1. Die Tan Preparer klinkt goed! Hopelijk werkt hij ook! En bedankt voor de tip van de korting. Ik ben net op zoek naar nieuwe zonneproducten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al mijn SPF producten voor de zomer al ingeslagen, maar ik onthou deze voor een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen