JANE IREDALE: MAGIC HOUR COLLECTION (LIPS & CHEEKS)

woensdag, juni 04, 2014


Het oogverblindende oogschaduwtrio en de nieuwe Jelly Jar Gel Eyeliner uit de recente Magic Hour collectie van Jane Iredale kon eerder al op mijn goedkeuring rekenen. Vandaag laat ik jullie nog drie andere pareltjes uit deze fantastische collectie zien om je look helemaal af te maken.



IN TOUCH HIGHLIGHTER 

Highlighters blijven hier meestal wat in een hoekje liggen, tenzij voor een feestje ofzo. De In Touch Highlighter 'Comfort' uit de Magic Hour collectie heeft een zachtoranje gloed zodat het effect altijd natuurlijk is. Hij past trouwens perfect bij mijn lichte huid, eindelijk eens een highlighter voor dagelijks gebruik!


De luchtige crème formule laat toe om zowel op jukbeenderen, neusbrug als onder de wenkbrauwen aan te brengen en dankzij z'n handige formaat neem je hem gewoon overal mee naartoe. Heeft een aangename cream-to-powder formule die lang op de huid blijft zitten.


LIP FIXATION

De tweezijdige Lip Fixations werden uitgebreid met twee nieuwe kleuren, 'Craze' en 'Compulsion'. Deze 2-in-1 producten bevatten een langhoudende lipkleur (waterproof) met aan de andere zijde een hydraterende lipgloss. De formule is zeer licht maar droogt wel snel. Ik vind de textuur van de lipkleur een beetje waterig maar dat heeft dan weer als voordeel dat hij niet plakt. Ook best aangenaam!

Beide kleuren vind ik wel geslaagd! Het koraalkleurige 'Craze' zie ik mezelf nog heel vaak dragen. De andere, meer mauve kleur 'Compuslion' vind ik dan weer perfect voor een avondje uit. Zeker in combinatie met de fonkelende lipgloss.  


De Magic Hour collectie van Jane Iredale is verkrijgbaar in de erkende schoonheidsinstituten.

- In Touch Highlighter 'Comfort': € 25,30
- Lip Fixation 'Craze' en 'Compulsion': € 31,60



6 reacties

  1. de mauve lipgloss is mooi :) dat tasje ziet er ook niet mis uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met de gouden gloss erover is hij echt prachtig! :)

      Verwijderen
  2. Deze zien er inderdaad mooi uit, vooral Craze vind ik een mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die highlighter lijkt me wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een pareltje! Niet te opvallend en heel natuurlijk van kleur :D

      Verwijderen