INSTAGRAM #MEI '14

dinsdag, juni 03, 2014


De maand mei is voorbij, dat betekent dat mijn verlof steeds dichterbij komt. Dit jaar wordt het een paar weken in augustus én wellicht een korte reis in september, iets waar mijn vriend en ik enorm naar uitkijken. Onze rode kater (1) weet nog van niets, die laten we nog heel even verder genieten van z'n middagpauze.

In mei staan zo goed als alle tuincentra vol met perkplantjes in allerhande kleuren. Ik probeer elk jaar wel eens iets nieuw uit op m'n terras, deze keer zijn het petunia's (2) in mangokleur geworden. Op zoek naar een zomers kleurtje voor je nagels? Vivienne's Way van Pronails (3) is een aanrader! Het concert van Oscar and The Wolf (4) in de AB heb ik helaas gemist, gelukkig komen ze in oktober nog een keertje terug. Voor alles is er een eerste keer... ook voor nagellak van Tom Ford! (5). Enkele weken geleden stapte een collega van mijn vriend in het huwelijksbootje. Een feestje met alles erop en eraan. M'n vriend is niet zo'n fan van dassen, gelukkig wel van vlinderstrikjes (6). Ik vind het 'm heel goed staan! 

Met je buren moet je geluk hebben zegt men soms, en het is waar... Buurvrouw K. ontfermt zich ondertussen al meer dan vier jaar over mijn postpakjes. Het spreekt voor zich dat daar af en toe ook eens iets voor haar tussenzit. Dit prachtige boeket (7) kreeg ik als bedanking, maar eigenlijk zou ik haar moeten bedanken! Op de Gentse Korenmarkt ging er onlangs een nieuwe vestiging van Ellis Gourmet Burger (8) open. Eindelijk want dit miste ik toch in Gent! M'n kat en ik hebben één ding gemeen, we houden allebei van Chanel! (9).


Fijne (werk)week!

xx
Eva


8 reacties

  1. Haha, je kat heeft smaak ;-) Superleuke fotootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, je kat heeft smaak! :-) Leuke fotootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's, vind dit echt leuke posts :)

    mymakeupmemoire.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve buurvrouw heb je! En katten en Chanel: koddiger kan niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen