GUERLAIN: ROUGE G '864 ROSE GRENAT'

maandag, juni 02, 2014


Rouge G van Guerlain is wellicht een van de mooiste lippenstiften die ooit werden uitgebracht. Met zijn luxueuze houder en uitzonderlijk romige formule is het dan ook al jaren terecht de favoriet van vele vrouwen. 

Met de zomer in aantocht verlangen we met z'n allen naar meer kleur. Daarom zet Guerlain deze buitengewone beleving voort met twee uitzonderlijke Rouge G collector items in de kleuren 'Rouge Grenat', een geraffineerd rozerood en 'Rose Glacé', een nude roze met fijne parelmoerdeeltjes. 



'Rose Grenat' is een fluweelzacht rozerood met satijnfinish die de lippen een spectaculaire uitstraling geeft. De kleur is minder koel dan de meeste fuchsia tinten wat ik persoonlijk draagbaarder vind. Het is een kleur die trouwens heel wat vrouwen goed staat.


De pigmentatie is zoals je ziet top! De romige crème formule bevat de meest kostbaarste ingrediënten zoals robijnpoederwilde mangoboterguggulhars en centella asiatica die de collageensynthese stimuleert wat zorgt voor gladde en volle lippen. 


Rouge G de Guerlain is verkrijgbaar in de erkende Guerlain verkooppunten.
Prijs:  € 45,70 (7 tinten)


7 reacties

  1. één van de mooiste hulzen die ik al gezien heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat een prachtige kleur en mooie huls, echt een must havr voor dit seizoen ja!

    Mymakeupmemoire.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff wie wordt hier niet hebberig van. Jup dit wordt weer een ritje naar de parfumerie binnenkort. Wil ze zo graag allebei. Pure luxe vind ik ze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Marina, Niet te lang wachten dan want ze zijn allebei limited edition! :-)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke laatste foto! Ik vind de Guerlain Rouge G lippenstiften ook top, maar misschien vind ik de gewone verpakking mooier dan deze. Hoe glanzender, hoe beter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was bij de Bijenkorf in Amsterdamen die zei dat alles (Limited Edition) teruggestuurd is en niet in Nederland verkocht mogt worden,en dat het nergens verkrijgbaar is.
    En klopt ook ik heb bijna heel Amsterdam en Amstelveen afgelopen maar niemand had het, ik bedoel dus die Limited Edition.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Connie! geen idee hoe het in Nederland zit maar in België zijn ze gewoon in de parfumerie (Inno) verkrijgbaar. Ik vermoed ook in andere parfumeries.

      Verwijderen