DIOR VERNIS '661 BONHEUR'

zaterdag, juni 07, 2014


De nagellakken van Dior werden onlangs helemaal vernieuwd. Ze kregen een nieuwe formule met gel-effect die voor een intense kleur en betere houdbaarheid zorgt én er werden een aantal nieuwe kleuren aan de collectie toegevoegd waaronder dit leuke zomerkleurtje 'Bonheur'

Persoonlijk was ik al heel tevreden over de lakjes van Dior, zou deze nieuwe formule dan nóg beter zijn? Feit is alvast dat de nieuwe Dior Vernis opvallend meer glanst en beter dekt. Heb je last van kleine oneffenheden in je nagels dan zullen die door de nieuwe geltextuur zo goed als onzichtbaar zijn. 

Hou je van felle kleurtjes dan mag deze mooie fuchsia kleur 'Bonheur' eigenlijk niet in je collectie ontbreken! Hier heb ik twee laagjes aangebracht zonder top coat, wat een glans! Opvallend is ook de korte droogtijd, iets wat lang niet van alle gel-nagellak kan gezegd worden. Ondanks de geltextuur is de lak niet te dik en makkelijk aan te brengen. 

Ook het borsteltje kreeg een nieuwe vorm waarmee je heel precies tot bij de nagelriem kan werken. Links zien jullie de nieuwe langere versie, rechts de oude die bij de aanzet platter en breder is. De houdbaarheid van nieuwe Dior Vernis is trouwens super, al was ik al dik tevreden over de vorige versie!
     
  
De nieuwe Dior Vernis is verkrijgbaar in 21 kleuren.
Prijs: € 23,70 (10 ml)



9 reacties

  1. Oh, toch wel een verschil tussen de kwastjes, dat had ik niet verwacht! Mooi fris roze ook, staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx! Ja, het borsteltje is een beetje verschillend, wel handiger vind ik :-)

      Verwijderen
  2. vrolijk kleurtje :) de nieuwe formule klinkt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep, daar word ik zeker gelukkig van, mooie kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed en ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oew, ik ben grote fan van deze kleur! En een korte droogtijd: dit heb ik nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was er ook meteen weg van! De andere kleuren zijn ook heel mooi, er staan er zeker nog enkele op mijn lijstje :D

      Verwijderen
  6. Wat een mooi kleurtje, helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen