DEAUTY BOX: JUNI '14

donderdag, juni 26, 2014


Het mooie weer is in aantocht! Eindelijk genieten van heerlijk zomerweer. Voor zij die er ook na een lange stranddag even stralend willen blijven uitzien stelde Deauty een zomerse box samen vol verwennerijen voor je hele lichaam. Kijken jullie mee naar de inhoud van de Deauty Box van de maand juni?
  

CAUDALIE - Vinosource S.O.S. Serum - 10 ml
Een vochtherstellend serum op basis van druivenextracten en hyaluronzuur. Olievrij én geschikt voor de gevoelige huid. Handig na een (te lang) dagje in de zon!

BATISTE - Droogshampoo - 50 ml
Droogshampoo mag dan wel de meest praktische uitvinding ooit zijn, ik ben er nooit echt fan van geweest. Handig is het wel dus de kans dat hij een plekje krijgt in mijn handtas is wel groot.

EVOCURE - Skin DNA Repair Cream - 15 ml
Een hydraterende crème waaraan speciale moleculen werden toegevoegd om het DNA te helpen herstellen? Mmm... ik weet niet of ik deze ga gebruiken. De verpakking en de geur hebben mij alvast niet kunnen overtuigen. Next!



GARNIER - Oogreinigingslotion Express 2 in 1 - 125 ml (full size)
Na mijn ontgoocheling met de oogmake-up remover van Avène (klik!) ben ik op zoek naar iets anders... Deze van Garnier zou waterproof mascara er in no time afhalen. Ik ben benieuwd!  


RAINPHARMA - Shower Scrub - 100 ml
Rainpharma is een Belgisch merk waar ik toch wel benieuwd naar ben. Deze aromatherapeutische shower scrub voor het lichaam ruikt fris en een beetje kruidig, iets waar ik zeker fan van ben.


Wat denken jullie van de inhoud?

Meer info?
www.deauty.be



4 reacties

  1. Leuke inhoud! En droogshampoo is ook niet echt mijn dada. Mijn haar plakt dan precies aan elkaar. Hopelijk bevalt deze jou wel!

    BeantwoordenVerwijderen