CHANEL: LES BEIGES ALL-IN-ONE HEALTHY GLOW FLUID SPF 15

woensdag, juni 11, 2014


Als aanvulling op het populaire Healthy Glow Sheer Powder dat vorig jaar werd gelanceerd voegt Chanel een nieuw hoofdstuk toe aan de geschiedenis van Les Beiges met twee nieuwe producten die de huid op dezelfde ongekende wijze laten stralen. 

Nieuw in het assortiment is het Healthy Glow Multi-Colour Powder SPF 15 in twee kleurvarianten en de All-in-One Healthy Glow Fluid SPF 15 die ik jullie vandaag wil laten zien.


De All-in-One Healthy Glow Fluid is een luchtige fluide met een aangename en frisse textuur die de huid hydrateert en de huidstructuur sublimeert. Dankzij een combinatie van een poeder en Soft Focus-gel worden kleine onregelmatigheden weggefilterd zodat de huid er meteen smetteloos uitziet. 

Een derivaat van hyaluronzuur zorgt voor onmiddellijke hydratatie en comfort terwijl extracten van witte roos en katoen, in combinatie met een SPF 15 zonnefilter complete bescherming bieden tegen schadelijke invloeden van buitenaf. 



Door zijn luchtige textuur die meteen in de huid versmelt is deze fluide bijzonder aangenaam in de zomer, al kan je de All-in-One Healthy Glow Fluid elk seizoen gebruiken. Heb je last van veel onregelmatigheden of behoefte aan meer dekking dan is de CC Cream van Chanel wellicht een beter idee. Momenteel is m'n huid vrij rustig en heb ik maar weinig behoefte aan een product dat helemaal dekt.

De kleur die ik heb is N°20, de lichtste van de drie beschikbare kleuren. Die vormt een goede match met mijn lichte huidtint, al had N°30 ideaal geweest naar de zomer toe. Onder de All-in-One Healthy Glow Fluid breng ik wel nog even een dagcrème aan, vettere huidtypes kunnen die stap makkelijk overslaan.


Doorheen de dag blijft de fluide mooi op z'n plaats zonder echt te gaan glimmen. Alleen op de t-zone merk ik een lichte glans die je met een beetje poeder makkelijk kan bijwerken. Voor mij is deze All-in-One Healthy Glow Fluid een 'must-have', zeker in de zomer!


De All-in-One Healthy Glow Fluid is vanaf 2 mei 2014 verkrijgbaar bij de parfumerie.

Prijs: € 40 (3 kleuren)




12 reacties

  1. Reacties
    1. Valt wel mee hoor! ;) Ik ben een NC25 in MAC terminologie en deze is perfect voor nu.

      Verwijderen
  2. Ik vond dat hij meer aanvoelde als een primer, maar ik verkies dan ook een foundation met meer dekking. Heb je de gestreepte Les Beiges ook gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee nog niet, ik heb de Les Beiges poeder N°40 van vorig jaar nog die ik als bronzer gebruik.
      Al kriebelt het wel een beetje om de nieuwe Multi-Colours aan te schaffen! :D

      Verwijderen
    2. Hoe toevallig, de N° 40 heb ik ook als bronzer! Je hebt goeie smaak ;-)

      Verwijderen
  3. Oh ja, ik dacht ook al dat het een donkere kleur was. Maar waarschijnlijk als je hem uitsmeert, dat het dan wel meevalt. Ik heb wel graag wat dekking dus waarschijnlijk skip ik deze dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het een goede match met m'n huid. Niet te donker maar ik kan me voorstellen dat deze (lichtste) kleur voor zeer lichte huidjes te donker zal zijn. Hij is inderdaad niet zo dekkend :)

      Verwijderen
  4. Ik vind hem geweldig heb zelf ook n° 20. De kleur past zich goed aan ook als de huidskleur wat donkerder wordt van de zon blijft hij een goede match. Waarschijnlijk omdat hij niet heel dekkend is. Vind hem fijner dan de CC crème op het ogenblik. Zeker fijn bij warm weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen dat jij ook fan bent! Bij warm weer zou ik ook eerder opteren voor deze i.p.v. de CC cream.

      Verwijderen
  5. Wat goed dat hij je zo bevalt! Ik heb 'm zelf geprobeerd en mijn huidtype was er niet zo blij mee. Shine galore...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, wat jammer! Bij mij is de (weinige) glans heel goed onder controle te houden d.m.v. losse poeder. Wellicht afhankelijk van het huidtype dat je hebt ;-)

      Verwijderen
  6. Van de cc Cream ben ik dik tevreden, benieuwd naar deze.

    BeantwoordenVerwijderen