PRONAILS: JUNGLE JEWELS 'VIVIENNE'S WAY' & 'SAVE THE RAINFOREST'

donderdag, mei 29, 2014


Toen ik onlangs enkele producten uit de nieuwe Jungle Jewels collectie van Pronails in m'n handen kreeg kon ik er niet snel genoeg mee aan de slag. De kleurtjes zijn lekker fel, hebben een leuke naam en passen gewoon helemaal bij dit mooie zomerweer! Maak kennis met 'Vivienne's Way' en 'Save The Rainforest'...


Vivienne's Way is een feloranje kleur met crème finish. Ik twijfelde eerst wat of de kleur me wel zou staan maar ik vind 'm echt mooi! De kleur is intens maar het is zeker geen fluokleur.

Deze kleur lakte makkelijk en netjes. Bij de eerste laag zag ik lichte strepen maar dat verdween meteen bij een tweede laag (foto). Mijn ervaring met nagellak van Pronails is dat hij niet zo snel droogt en dat is ook bij deze het geval. Jammer want de kleur is fantastisch!


Save The Rainforest is een prachtige blauwgroene kleur met shimmer. De kleur doet me een beetje denken aan pauwenveren, heel mooi! Ook deze lakt heel makkelijk en netjes. De eerste laag is egaal maar een beetje transparant. Twee lagen zorgen wel voor een mooie dekkende kleur. 



Om de jungle look helemaal af te maken kan je kiezen uit drie leuke nail art stickers, Wild Cat, Dragonfly Wings of deze Jewel Bugs. Ik vind de gouden kleur trouwens heel goed matchen met de nagellak!   


De Jungle Jewels collectie is verkrijgbaar bij de Pronails nagelsalons. 

Prijs: nagellak € 12,50 (10 ml) - stickers (36 pc.): 3,95



4 reacties

  1. Die blauwe lak ziet er echt prachtig uit!

    Mymakeupmemoire.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vivienne's Way is cute! Lekker fel en toch niet te flashy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's ook mijn favoriet! Heel zomers ;-)

      Verwijderen