♥ JO MALONE: BODY & HAND WASH

woensdag, mei 14, 2014


Het Britse Jo Malone heeft niet alleen de meest exclusieve geuren en geurkaarsen (grote fan hier!) in huis, ze hebben ook enkele heerlijke bad- en lichaamsproducten waaronder deze Body & Hand Washes die recent hun weg vonden naar mijn badkamer. 

DESIGN

De flesjes hebben een mooi strak design wat ik trouwens heel goed vind passen bij het merk. Het lijken wel glazen flesjes maar ze zijn van plastic zodat je ze makkelijk overal mee naartoe kan nemen zonder brokken te maken.

GEUR

Net zoals bij de colognes en de geurkaarsen zijn ook hier heel veel lekkere geuren terug te vinden. Ik ben nog niet zo bekend met de geuren van Jo Malone maar deze drie sprongen er voor mij alvast uit:

Wild Bluebell: wilde hyacint, meiklokjes en eglantine
Nectarine Blossom & Honey:  nectarine, perzik, cassis, acaciahoning
Red Roses: een melange van rozen, violet en een vleugje citroen


FORMULE

Zoals de naam het zelf zegt kan je de Body & Hand Wash niet alleen gebruiken als douchegel (of bad) maar ook om je handen mee te wassen. Leuk gevonden maar persoonlijk vind ik 'm daarvoor iets te prijzig.

De formule van de drie gels is hetzelfde, niet te dik of te vloeibaar waardoor je het product makkelijk kan doseren.


Of deze Body & Hand Wash je huid nu effectief beter hydrateert dan een andere douchegel weet ik niet maar de unieke geurencombinaties waar Jo Malone zo bekend om staat hebben me alleszins over de streep getrokken. Ze zijn heerlijk!


De Body & Hand Wash van Jo Malone bevat 250 ml.
Prijs: 40  





9 reacties

  1. Ik vind de verpakking en de geur geweldig, maar toch net iets te duur voor een douchegel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet hier volgens mij toch echt eens aan gaan snuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke geuren :) zelf heb ik ze nog niet geroken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duur duur duur voor 'maar' een hand & body wash eh... Maar als je het je kan veroorloven, why not!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn zo echt van die producten om op je kerst- of verjaardagslijst te zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ben ik heel benieuwd naar! Een goeie handzeep valt niet te onderschatten :) Waar koop jij Jo Malone in België?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Jasmijn, Bij Senteurs d'Ailleurs (Brussel) of De Bijenkorf (Den Haag - NL)

      Verwijderen
    2. Brussel is blijkbaar een heel goeie beauty shopping-plek! Algauw zal ik een shopping citytrip in eigen land moeten doen :-)

      Verwijderen