INSTAGRAM #APRIL '14

maandag, mei 05, 2014

Kleurrijk en boordevol leuke verrassingen, zo kan ik de voorbije maand het best omschrijven. Een overzichtje van de afgelopen maand in foto's...

Als ik aan Guerlain denk, denk ik automatisch aan hun legendarische Terracotta bronzers. Om de 30ste verjaardag van de Terracotta legende te vieren bracht het merk de Summer Sun Celebration collectie uit met daarin deze prachtige Terracotta Sun Celebration bronzer (1.), het hoogtepunt uit de collectie. 

In de maand april vierde onze lapjespoes (2.) haar 10de verjaardag, iets om trots op te zijn! Jo Malone (3.) & ik, da's grote liefde! Recente ontdekking: drie heerlijke bad- en douchegels én een nieuwe geurkaars 'Lavender & Lovage' (4.). Versgeplukte seringen (5.) uit de tuin. Ruikt heerlijk, alleen jammer dat ze zo snel verwelken. Hoe leuk is deze mini nagellak van Dior (6.)? Ik wist niet eens dat zo'n staaltjes bestonden. Handig zijn ze in elk geval wel! Een tip voor andere merken misschien? 

Bij Pronails (7.) is al volop zomer met de nieuwe 'Jungle Jewels' collectie, dit zijn de kleuren Vivienne's Way en Save the Rainforest. Bobbi Brown bracht recent een nieuwe wimperkruller uit, de Gentle Eyelash Curler (8.). Ik vind 'm fantastisch! Tijd om weer enkele nieuwe zonneproducten uit te testen. deze zijn van Nuxe en Vichy.


Fijne maandag!
xx
Eva 


11 reacties

  1. Reacties
    1. Oh, echt? Dat moet gevierd worden! :D

      Verwijderen
  2. Leuke foto's! Zag er een leuke maand uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben fan van je lapjeskat! En die gentle eyelash curler: maakt hij makkelijk een krul en blijft de krul ook lang?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zal het haar zeggen! Ik vind de BB wimperkruller qua krulling en houdbaarheid vrij vergelijkbaar met die van Shu, maar de vorm van BB past me beter ;-) Met die van Shu moet ik soms opletten dat er mijn huid niet tussen zit.

      Verwijderen
  4. leuke foto's ♥ de bronzer van terracotta is pretty.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Charlotte Bxl6 mei 2014 om 08:33

    Proficiat poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw, happy birthday, poes :-) Wat een lieve foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoveel leuke foto's, heel tof! En proficiat met de poes, ze ziet er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen