FAVORITES: 'MAY '14'

donderdag, mei 22, 2014


Bij temperaturen zoals vandaag denk ik het liefst aan een heerlijke strandvakantie, wuivende palmbomen en een lekker drankje in de hand. Én, als het even kan mogen deze zomerse accessoires er ook nog bij! 

Een overzichtje van de favorieten voor de maand mei...  

1. Zara Home Chameleon Desert Dish: Zara Home blijft voor mij een topadresje voor leuke binnenhuisaccessoires. Het assortiment wisselt regelmatig en de prijzen zijn betaalbaar. Dit dessertbordje is alweer een voltreffer! (9,99 € - Zara Home).

2. Kevyn Aucoin Lip Gloss 'Janelline': Felle lippen zijn op-en-top zomers! Deze fuchsia lipgloss van Kevyn Aucoin is (nog) niet verkrijgbaar in België, gelukkig wel via net-a-porter. (29 € - net-a-porter)

3. Zara Home Leaf Coasters: Onderzetters voor je glazen hoeven niet altijd saai te zijn. Deze exotische exemplaren komen van bij Zara Home. (11,99 € per 4 - Zara Home)

4. Perricone MD Blue Plasma Orbital: Tijdens een recente persvoorstelling maakte ik kennis met de nieuwe Blue Plasma Orbital van Perricone MD. Dit is een uiterst zachte en niet-irriterende exfoliant voor de oogomtrek die ook herstellend werkt. (71,40 € - Parfuma)

5. Furla Isabelle Pouch duo 'Petalo White & Silver': Heb ik een nieuw make-up tasje nodig? NEEN, en toch kan ik dit prachtige duo van Furla niet uit m'n hoofd zetten. Uitgevoerd in wit en zilverkleurig leder, perfect voor deze zomer! (85 € - Furla.com)

6. Chanel Lèvres Scintillantes Glossimer '186 Happy': De nieuwe Reflets d'Été collectie van Chanel komt er binnenkort aan. Aanraders uit deze collectie zijn o.a. de prachtige lipglosses, verkrijgbaar in 4 felle kleuren met transparant effect. (27,50 € - parfumerie).

xx
Eva


9 reacties

  1. Die Blue Plasma creme van Perricone trok ook meteen mijn aandacht! Maar duur eh, doeme toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Weet het, niet goedkoop maar ik ben toch benieuwd ;-)

      Verwijderen
  2. Die leaf coasters zijn zo leuk! Een cocktail erop en het feestje kan beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof hé! Ik was er ook meteen weg van :D

      Verwijderen
  3. Super mooie producten!

    Mymakeupmemoire.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat dessertbordje is zalig! Die oogcrème zegt me ook wel wat, jammer van de prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de lipgloss van chanel is prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, leuk!! Die zara home spulletjes zijn super!! Toffe post!

    BeantwoordenVerwijderen