DEAUTY BOX BY CATHY PILL

zaterdag, mei 24, 2014


Eerlijk? De laatste edities van de Deauty Box konden mij maar weinig bekoren. Misschien ben ik te kieskeurig of een beetje verwend maar na het zoveelste haarmasker of olie bleef ik toch wat op m'n honger zitten. Meer afwisseling en vooral meer high end merken zouden deze Deauty Box zoveel spannender maken, toch?

Intussen is de Deauty Box van mei gearriveerd en die ziet er best wel leuk uit. Kijk maar!



Voor de maand mei ging Deauty de samenwerking aan met niemand minder dan de Belgische modeontwerpster Cathy Pill die speciaal voor ons haar ideale Deauty Box samenstelde met daarin haar persoonlijke beauty favorieten.

CATHY PILL BEAUTY LIST:

1. ESSIE - nagellak - full size € 11,99
Favoriet bij Cathy Pill en ook bij mij! Essie heeft tal van toffe nagellakkleurtjes waaronder deze prachtige nude kleur 'muchi muchi'. Hier ben ik heel blij mee!

2. BIOTHERM - hydraterende bodylotion - 20 ml
Een bodylotion die niet plakt of vettig is kan iedereen wel gebruiken. Dit is er zo eentje! De geur van citrusvruchten is een pluspunt, zeker tijdens de warme zomermaanden!

3. PLANTE SYSTEM - getinte hydraterende emulsie - full size € 13,95  
Geen idee of ik deze ga gebruiken maar het subtiel kleurtje ziet er in elk geval heel natuurlijk uit.



4. BERGASOL - zonnemelk SPF20 - 25 ml
Een goede zonnebescherming is onmisbaar deze dagen! De zonneproducten van Bergasol bevatten naast een SPF een speciale bruiningsactivator waardoor je niet alleen goed beschermd bent, het zorgt ook voor een sneller bruin kleurtje. Hoe handig is dit kleine flesje? 

5. BE CREATIVE - oogschaduw - full size € 9,95
Over de make-up producten van Be Creative (exclusief bij Ici Paris XL) hoor ik de laatste tijd veel positieve dingen. Misschien toch maar eens proberen? 


Deauty heeft me deze maand echt wel verrast! Het is een mooie mix geworden en natuurlijk was ik heel blij met de Essie nagellak en de mooie box die Cathy Pill ontworpen heeft. Volgende keer Kiehls en Dermalogica?


Wil je zelf ook graag de Deauty Box by Cathy Pill bestellen, ga naar Deauty.be voor alle info. 

Prijs per maand: € 16,95 (verzending incl.)



3 reacties

  1. Oh wauw, zoveel full size producten! Ik heb nog nooit een Deauty box besteld, maar ben het nu wel aan het overwegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De inhoud is oke, niet meer niet minder vind ik, maar de box zelf is echt superpretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kiehl's en Dermalogica, yes please!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen