BOURJOIS: MAGIC NAIL POLISH REMOVER 'HANDS & FEET'

woensdag, mei 07, 2014


Iedereen ken ze wel, de handige potjes nagellakremover met ingebouwd sponsje waarmee je in een handomdraai je nagellak verwijdert. Ideaal voor als het snel moet gaan en best wel doeltreffend om de meeste nagellakkleuren mee te verwijderen maar voor glitternagellak is het niet meteen mijn favoriet. 

Bourjois had al zo'n nagellakremover voor de handen in het gamma (roze potje) dat nu wordt uitgebreid met eentje voor de handen én nagels. Leuk! De nieuwe Magic Nail Polish Remover 'Hands & Feet' komt in hetzelfde plastieken potje maar heeft een paarse kleur en kreeg bovenop het sponsje binnenin een klein extraatje mee: een innovatief voetensponsje!

Met dit sponsje, dat aan de binnenkant van het deksel is gehecht, kan je heel makkelijk en snel de nagellak op de teennagels verwijderen. Voor een optimaal resultaat draai je voor gebruik het gesloten (!) potje om zodat de sponsapplicator voldoende product kan opnemen. 

Vervolgens breng je het sponsje aan op elke nagel die de nagellak zachtjes verwijdert. Ik vind het wel leuk bedacht, zo'n extra sponsje voor de teennagels dat je ook nog eens makkelijk kan reinigen met water. Het verwijderen van de nagellak ging vlot, je moet er alleen op letten dat de spons voldoende doordrenkt is met het product. Anders blijf je wrijven met een gekleurde huid als gevolg.

Verder is de nagellakremover vrij van aceton en heeft het dezelfde voedende formule met zoete amandelolie en provitamine B5 als het roze potje. Ook de subtiele geur van rode vruchten en vanille die de nagellakremover achterlaat is hetzelfde gebleven. 


Verkrijgbaar vanaf mei 2014 bij de parfumerie en (zelfstandige) drogisterij.
Prijs: 7,99 € (75 ml)




11 reacties

  1. Eindelijk! (als ik mijn tenen in dat rose potje had kunnen steken, ik had het gedaan. Enorm handig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze sinds kort ook en ik ben aangenaam verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig, want nagellak op mijn teennagels verwijderen is toch niet mijn meest geliefde bezigheid! En grappig dat je waarschuwt om het potje eerst te sluiten vooraleer je het omdraait. De eerste keer toen ik zo'n nagellak remover-pot probeerde, dacht ik dat er niets in die pot zat, dus ik draaide hem domweg om. Dagenlang hing er een vreemd geurtje aan mijn bureau :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lijkt me een super handig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superhandig!! Heb hem nog niet in de winkel gepost, hopelijk snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Petra, Bij Di is hij al verkrijgbaar :)

      Verwijderen
  6. Heb deze ook al thuis liggen, hij werkt echt goed vind ik! Hij heeft ook niet zo'n vieze aceton geur :)
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat grappig! l!ijkt me wel fijn voor de tenen

    BeantwoordenVerwijderen