♥ SUMMER ESSENTIALS

woensdag, april 30, 2014


Als we de weersvoorspellingen mogen geloven zitten er opnieuw een aantal mooie zomerse dagen aan te komen. Voor mij meteen de reden om er de gepaste accessoires bij uit te zoeken. Kijk je mee?

1. Bobbi Brown SPF 15 Tinted Moisturizer: Ik ben gek op mijn BB Skin Foundation maar voor een dagje aan zee of een terrasje lijkt deze frisse getinte dagcrème van Bobbi Brown ook wel ideaal. (36,50 €).

2. Tory Burch Tote Bag 'Kerrington': Dat ik gek ben op bloemen(prints) hoef ik jullie niet meer te vertellen. Deze shopper met prachtige print staat dan ook helemaal bovenaan m'n lijstje. Er bestaat ook een schattig make-up tasje van! (285 €).

3. Chanel Le Vernis '623 Mirabella': Een feloranje kleur op de nagels blijft het goed doen deze zomer. Chanel heeft enkele aanraders, waaronder deze nieuwe zomerkleur. (23 €).

4. Bobbi Brown Pastel Brights Eye Palette: Zes frisse en uiterst draagbare pastelkleurtjes voor de ogen, prachtig! (Bobbi Brown U.S. exclusive) 

5. Furla Isabelle Pouch 'Vitamina-Orange': De make-up tasjes van Furla zijn perfect voor in de handtas en bovendien verkrijgbaar in de meest leuke kleurtjes. Misschien een tip voor moederdag? (40 €)

6. Tory Burch Flat Thong Sandal 'Leaf Green': Met het mooie weer in aantocht is een comfortabele slipper onmisbaar. Ik heb m'n zinnen al gezet op deze knapperds! (145 €)


Geniet nog van het mooie weer!

xx
Eva


11 reacties

  1. die zou ik ook allemaal wel willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de BB tinted moisturizer is een echte aanrader, zeker bij warmere temperaturen!! Niet twijfelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Chantal! Gebruik jij de oil-free of gewone versie?

      Verwijderen
    2. Ik gebruik de oil-free; ik heb een gemengde huid en die gaat het best. Ik zie dat je ook een fan bent van de Bobbi Brown producten, en ik kan dat alleen maar beamen, want de producten die ik tot nu toe al gebruikt heb, zijn stuk voor stuk toppers!

      Verwijderen
    3. Superfan over here! :-)

      Verwijderen
  3. Toffe collage! Een beetje oranje, een beetje groen, lots of beauty, yep, dik in orde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die slippertjes zijn leuk! helaas geen tori burch meer voor mij, had de flatjes gekocht 2 jaar geleden en ik vond ze zooo mooi maar ze sneden mijn voeten na maanden nog steeds open :( heb ze moeten verkopen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door deze collage krijg ik nog meer zin in zomer! Slippers zijn voor mij ook een must-have tijdens de zomer en jij hebt een heel mooi paar uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen