PERSOONLIJK: GET TO KNOW ME TAG!

vrijdag, april 11, 2014


Persoonlijke tags heb ik altijd al leuk gevonden. Je komt wat meer te weten over de persoon achter de blog, hun bezigheden, waar ze van houden... Deze 'Get To Know Me' tag zag ik deze week bij een aantal blogs passeren. Hopelijk vinden jullie hem even leuk!

- Geboortejaar?
1976, het jaar met de meest warme zomer. 

- Hoe lang ben je?
1m73

- Beschrijf jezelf kort maar krachtig:
Impulsief, creatief en volhardend. En misschien ook wat eigenwijs!



- Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Aan alle dingen die ik vandaag niet mag vergeten.

- Waar ben je op dit moment?
Thuis, in de keuken.

- Single/relatie?
Een relatie sinds 2001.








- Wat zou je op dit moment graag willen?
Een dagje ontspannen in een goed wellness centrum, is alweer veel te lang geleden.

- Wat is je doel in het leven?
Zoveel mogelijk genieten en er alles uithalen.

- Waar ben je bang voor?
Om de meest dierbare mensen in mijn leven te verliezen.


Bron foto's: Da Man Magazine & Elle UK

- Guy/Girl crush:
Guy: Daniel Craig 
Girl: Alexa Chung 

- Heb je je rijbewijs?
Ja, mijn grote vrijheid!

- Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Lichtbruin met subtiele highlights (om die eerste grijze haren wat te camoufleren). Momenteel is m'n haar weer wat korter, tot op m'n schouders ongeveer.



- Nagellak of lippenstift?
Hier bestaat geen twijfel over: nagellak!

- Heb je tattoos?
Neen.

- Heb je piercings?
Neen, wel gaatjes in mijn oren.


- Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De lente! Prachtig om te zien hoe de natuur weer tot leven komt.


- Draag je een bril?
Volgens het laatste medisch onderzoek op 't werk heb ik ogen als vergrootglazen. Die bril heb ik voorlopig dus nog niet nodig.


- Wil je ooit gaan trouwen?
Absoluut, maar dan met alles erop en eraan. 

- Wat deed je vanochtend om 8 uur?
Mij nog eens goed uitrekken want ik heb een dagje verlof.




- Ben je een health freak?
Met periodes. Ik heb momenten dat ik er echt niet naar kijk maar de laatste tijd probeer ik er werk van te maken. Sowieso eet ik minstens twee stukken fruit per dag en drink ik voornamelijk water.

- Wat is jouw perfecte pizza?
Mozzarella, tomaat, artisjok en heel veel zeevruchten!

- Favoriete eten/drinken?
Scampi's, mosselen, stoofvlees met frietjes, vol-au-vent... 
Om te drinken: vooral veel water en af en toe Cola zero.


- Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een zwarte Marcie tas van Chloé, dan is mijn Chloé collectie (voorlopig) compleet. 







De Tom Ford Bronzer Brush wil ik me ooit nog aanschaffen. Lijkt me een fantastische make-up borstel!

- Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Elke dag vroeg opstaan is niet aan mij besteed. Voor het werk moet het, maar in het weekend probeer ik toch wat langer te blijven liggen.

- Ben je een ochtend of avond persoon?
100% avondmens! Ik kan makkelijk om 22u. nog beginnen stofzuigen of schoonmaken.


- Wat is je favoriete parfum?
Miss Dior Eau Fraîche, Chanel N°5 Eau Première en Sisley Eau Tropicale.  

- Wat is het laatste wat je kocht?
Een zonnecrème van Shiseido (die me trouwens dik tegenvalt).

- Ben je geordend of rommelig?
Rommelig! Dé reden waarom ik vaak m'n spullen kwijt raak.


- Wat wil je op dit moment graag zien?
De zonsopgang in het adembenemende badplaatsje Gündogan in Turkije.

- Favoriete ijsje?
Dame Blanche, ik ben gek op chocolade!




- Wat verwacht je binnen 10 jaar te hebben bereikt?
Da's eentje om nog eens goed over na te denken.

- Wie mis je op dit moment?
Mijn overleden grootmoeder, ik mis haar nog elke dag.



- Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Handen en nagels. 

- Heb je een accent?
Ik kom uit Oost-Vlaanderen dus ik denk het wel.

- Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Elke dag is anders maar dat vind ik leuk, het zou anders nogal saai worden.



Fijn weekend!
xx
Eva



13 reacties

  1. Superleuke tag, Eva! Leuk om die foto's van jou te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag, deze ga ik ook zeker eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, Steffi! Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden :)

      Verwijderen
  3. Leuke antwoorden en mooie foto's erbji! Leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de tag ook gedaan hebt! Ik ging je eerst taggen, maar ik dacht: dat is nogal mottig als Eva die tag niet wil doen. En grappig dat je sommige vragen anders geïnterpreteerd hebt; ik had zelfs niet verder nagedacht bij de vraag 'wat wil je op dit moment graag zien' :-) En je hebt inderdaad heel mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Jasmijn! Inderdaad leuk om te zien hoe iedereen anders nadenkt over die vragen ;-)

      Verwijderen
  5. Die tas van Chloé is supermooi. Go for it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke tag, heel fijn om je eens wat beter te leren kennen, was er al even benieuwd naar :-)
    En heel mooie foto's ook toegevoegd, echt een mooi artikel!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om de vrouw achter de blog een beetje te leren kennen. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om wat meer persoonlijke foto's van je te zien, en dingen over je te lezen! Tof! x

    BeantwoordenVerwijderen