INSTAGRAM #MAART '14

woensdag, april 02, 2014


De voorbije maand heb ik kennis gemaakt met een aantal héél leuke nieuwtjes van favoriete merken. De geurkaars van Jo Malone (1) is er nog maar net maar ik weet nu al dat het een blijvertje is. Hoe leuk staat die chique zwarte doos trouwens? Niet zo nieuw maar gegarandeerd een steeds terugkerende favoriet: mijn Ray-Ban aviator zonnebril, samen met de CC Cream (klik!) van Chanel (2). Ik schreef eerder al over het nieuwe boek 'Everything Eyes' dat Bobbi Brown (3) heeft uitgebracht en eindelijk heb ik het boek ook binnen (besteld bij Bol.com, voor wie het zou willen weten). 

Onlangs zag ik bij de kapper mijn favoriete K-PAK producten van Joico (4) in XL-formaat. Super voordelig want je betaalt enkel voor de conditioner. Een verpakking met pompje vind ik trouwens altijd handig! Een uitstapje met de mama naar Antwerpen draaide uit op een mooie buit waaronder dit t-shirt met luipaardmotief van A.P.C. (5). Sisley (6) had al een aantal fantastische parfums maar deze nieuwe Eau Tropicale is echt verslavend. Een heerlijk zomers geurtje, zonder extreem zoet te zijn.

Mijn favoriete verkoopster bij Ici Paris XL weet dat ik gek ben op make-up tasjes, zeker die van Chanel (7). Nog eens een welgemeende dank L., 't past perfect bij de nagellakkleur 'Suspicious'! Op zondag ging ik samen met m'n zus naar Ronse waar juwelenontwerpster Elisa Lee (8) haar atelier openstelde ter gelegenheid van de 'Dag van de ambachten'. Superleuk om zo eens het hele proces van glasjuwelen van dichtbij te zien! Recent ontdekt en nu al grote liefde voor de minerale make-uplijn van Jane Iredale (9). Een artikel volgt snel...

xx
Eva


7 reacties

  1. Reacties
    1. Ik was er ook meteen weg van... ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke luxe producten allemaal! Dat tasje van CHANEL is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooie foto's, kijk uit naar je review van de jane iredale producten. Joico en de CC creme zijn ook hier een favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Marina :-)
      Altijd leuk om te lezen dat er lezeressen zijn met dezelfde favorieten :D

      Verwijderen
  4. De kaft van het Bobbi Brown-boek lijkt 3D, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen