I ♥ BOBBI BROWN

woensdag, april 23, 2014


Soms lijkt het wel alsof alles in mijn make-up tas op hetzelfde moment leeg geraakt. Mascara, foundation, wenkbrauwpotlood, noem maar op... Op zo'n moment is een bezoekje aan de Bobbi Brown Store - die zich gelukkig op wandelafstand van mijn werk bevindt -  een echte noodzaak.

Ik had vernomen dat de nieuwe Perfectly Defined collectie gearriveerd was, die moest ik dus zeker bekijken. Nieuw in deze collectie zijn de Perfectly Defined Gel Eyeliners (een gel eyeliner maar dan in een handige penvorm), het boek Everything Eyes, de Dual Ended Mascara en de nieuwe Gentle Curl Eyelash Curler.

De Perfectly Defined Gel Eyeliners vond ik nogal droog aanvoelen en ik had ook niet echt het idee dat ik er dezelfde fijne lijn mee kon creëren als met de gel eyeliner in het potje. De nieuwe Gentle Curl Eyelash Curler kon me wel bekoren en die nam ik mee naar huis. Ondertussen heb ik 'm ook al gebruikt en mijn eerste indruk is positief!

Mochten ook mee naar huis: de befaamde Natural Brow Shaper (een kleurloze gel die weerbarstige wenkbrauwhaartjes in bedwang houdt), een wenkbrauwpotlood en de Skin Foundation SPF 15, nog steeds mijn grote favoriet onder de foundations!  

Enkele 'vaste waarden' dus met een enkele nieuwigheid, de Gentle Curl Eyelash Curler die binnenkort nog een apart artikel krijgt!




Bobbi Brown is verkrijgbaar in de Bobbi Brown Store Brussel 
(naast Cosmeticary) en bij Parfuma in Antwerpen.



6 reacties

  1. hier zit helaas geen bobbi brown store in de buurt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice little haul! Je bent echt duidelijk fan :-) Zelf werk ik vlakbij een Bobbi Brown corner, dus ik sta er regelmatig te swatchen (en bijna te kwijlen).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superhandig om zo'n BB corner vlakbij te hebben, maar wel gevaarlijk denk ik ;-)

      Verwijderen
  3. Owjee, op wandelafstand van een Bobbi Brown winkel werken, gevaarlijk! Ik heb nog nooit een Bobbi Brown foundation geprobeerd, maar ik heb net je review gelezen en nu ben ik heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foundation moet je echt eens gaan bekijken, Jasmijn! Zeker als je een niet té dekkende formule zoekt voor een gemengde huid. Bestaat in heel veel kleuren.

      Verwijderen
  4. Mooie producten, jammer zit die bij mij niet in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen