FAVORITES: 'APRIL '14'

maandag, april 07, 2014




























Afgelopen zaterdag was het een prachtige dag. Voor een dagje aan zee misschien net iets te vroeg maar in de tuin was het toch al aangenaam genieten van een stralende lentezon! Ook deze maand heb ik voor jullie een kleine selectie gemaakt van enkele must-haves voor de komende zomer. Een overzicht...

1. Zara Home Neon Pink Tunic (45,99 ): Ik ben grote fan van Zara Home, en al zeker van deze hot pink katoenen tuniek. Ideaal voor een dagje op het strand of gewoon om 's morgens in wakker te worden.

2. Elke zomer opnieuw spot ik wel een leuke zonnebril. Deze Wild Thing Square Sunglasses zijn van Forever 21 (5,90 ).

3. Een zachte perzikkleurige blush staat altijd mooi. Hoog op m'n lijstje staat deze Cheek Fabric van Giorgio Armani Cosmetics (42,10 ).

4. Geen dekkende foundation deze zomer, wel een luchtige tinted moisturizer! De Pure Radiant Tinted Moisturizer van Nars schijnt heel goed te zijn. Verkrijgbaar in 11 tinten, keuze genoeg dus! (38 ).

5. Dior vernieuwde recent z'n gamma nagellakken en komt met een aantal bijzonder mooie kleurtjes waaronder deze '661 Bonheur' en '970 Nuit 1947' (23,70 ).

6. Je zomerlook is pas compleet met deze Down-To-Earth bracelet van Forever 21. (5,90 ).


xx
Eva



7 reacties

  1. Leuke dingetjes! Die armband heb ik toevallig (lookalike) van de Primark:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet dringend eens naar Forever 21 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de blush en de roze nagellak zou ik ook wel willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist zelfs helemaal niet dat Zara Home kleding verkocht! En die F21 zonnebril was net wat ik zocht; eventjes snel een bestelling plaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze hebben heel mooie kamerjassen en slaapkleedjes. In de zomer ook leuke strandkledij :)

      Verwijderen