BOURJOIS: SO LAQUE GLOSSY 'PEACE & MAUVE'

dinsdag, april 22, 2014


Hallo iedereen! Hopelijk hebben jullie een beetje genoten van het mooie weer tijdens het verlengde paasweekend. Ideaal bij dit prachtige lenteweer is deze delicate lila kleur 'Peace & Mauve' uit de nieuwe collectie Nude & Tattoos van Bourjois. De kleur past trouwens perfect bij de versgeplukte paarse seringen uit de tuin...



Ik vond Peace & Mauve al mooi in het flesje maar op de nagels vind ik 'm eigenlijk nóg mooier! Deze prachtige lila kleur met crème finish laat zich heel makkelijk aanbrengen zonder strepen, wat eerder uitzonderlijk is bij zo'n lichte pastelkleuren. 



Peace & Mauve heeft wel twee laagjes nodig om te dekken maar dan is de kleur ook identiek als die in het flesje. Net zoals de andere lakjes die ik van Bourjois al gebruikt heb droogt deze vrij snel en met een mooie glanzende finish.   



Over de houdbaarheid - zo'n 3-4 dagen - ben ik best wel tevreden. Uiteraard mag je dan wel niet vergeten een laagje top coat aan te brengen. 

Ik ben echt fan van de lakjes van Bourjois. Ze lakken aangenaam, hebben een goede houdbaarheid en hebben een mooi en uitgebreid kleurenassortiment.



De collectie Nude & Tattoos van Bourjois is verkrijgbaar vanaf mei 2014 bij de parfumerie en (zelfstandige) drogisterij.

Prijs: 8,49 € (10 ml)




9 reacties

  1. Ik heb altijd al goede ervaringen gehad met Bourjois nagellak. Ik vind dat dat borsteltje zo handig lakt. Deze kleur is wel iets minder mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de kwaliteit van hun lakjes echt wel goed én betaalbaar!

      Verwijderen
  2. Echt een mooie kleur ! En je foto's zijn weer prachtig trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's. Mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen