♥ SPRING ESSENTIALS

woensdag, maart 19, 2014


Morgen begint de officiële lente, een mooi excuus om enkele van mijn favoriete make-up producten aan jullie voor te stellen. Nu er van de winter al lang geen sprake meer is mogen de texturen iets luchtiger en de kleuren zachterUiteraard gebruik ik ook nog andere producten maar dit zijn de liefhebbers van het moment.


De oogschaduwkleur 'Bone' van Bobbi Brown heb ik vrij recent aangekocht. Het is een neutrale beige kleur (beetje huidskleur) die kleurverschillen op de oogleden weghaalt en voor een frissere blik zorgt. Hij zorgt er ook voor dat mijn oogleden minder snel glanzen in de loop van de dag. 

Het Sequin Shimmer Brick Eye Palette van Bobbi Brown is een echte favoriet geworden! Ik had nooit gedacht dat ik fan zou zijn van glanzende oogschaduw maar deze kleuren zijn zo subtiel en vooral heel draagbaar. Een prachtig palette met oneindig veel mogelijkheden. De review van dit palette vind je hier



Primers zijn nooit echt m'n ding geweest maar deze nieuwe Foundation Primer 'Radiance Bronze' van Laura Mercier doet het verbazend goed op m'n huid! Hij zorgt voor een mooie warme glow die er toch heel natuurlijk uitziet, ook bij lichte huidjes! Review volgt...

De False Lash Effect mascara van Max Factor blijf ik steeds opnieuw kopen. Hij doet zoveel goed voor m'n wimpers. Alleen jammer dat de textuur van de laatste twee exemplaren die ik kocht zo snel 'dik' werd. Zou Max Factor iets aan de formule veranderd hebben?  

Mochten jullie nog favoriete mascara's hebben die ik zeker moet proberen, 
deel ze gerust in de comments!
Eva
xx


5 reacties

  1. Netjes! Ik kijk uit naar je review van de foundation primer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bone is een interessante kleur. Ben curieus naar de primer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete mascara is nog steeds Inimitable Intense van Chanel. En da's nu al het tweede positieve artikel dat ik lees over die primer... Op naar de Cosmeticary ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hetzelfde met de False Lash Effect! Ik hoop echt dat het een slechte lading was ofzo ;-) Eventjes afwachten maar ik vind hem nog steeds wel heel goed!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen