PRONAILS: 'INDECENT INDIGO'

woensdag, maart 26, 2014


Ergens in december vorig jaar viel dit felblauwe lakje Indecent Indigo van Pronails in de bus. Ik vond het toen niet meteen een typische winterkleur en al zeker niet in combinatie met mijn bleke handen. Ondertussen is daar niet veel meer van te merken en past hij ook prima bij mijn nieuwe lentegarderobe.


Indecent Indigo is wellicht een van de mooiste blauwe lakjes die ik ooit al gezien heb. De kleurintensiteit,  de glans... gewoon perfect! Het borsteltje is plat en breed maar minder breed dan bijvoorbeeld Essie of Dior. 

De textuur en finish van Indecent Indigo lijkt wat op die van gel wat ik zeker een meevaller vind. Je hebt wel minstens twee laagjes nodig om mooi te dekken maar dan bekom je wel dezelfde kleur als in het flesje. (Op de foto draag ik twee laagjes).



Het enige wat me stoort is de droogtijd, die is namelijk niet zo snel. Ik weet niet of het aan dit flesje ligt maar 20 min. wachten totdat de lak uitgehard is vind ik net iets te lang. Misschien moet ik het eens combineren met de INM Out of The Door top coat?

De houdbaarheid, die valt best mee. Na drie dagen zie ik wat kleine slijtage aan de topjes, wat volkomen normaal is natuurlijk. Jammer van de droogtijd want ik vind de kleur prachtig!


Voor een lakje van Pronails betaal je zo'n 12,50  (10 ml).

xx
Eva


11 reacties

  1. Ik ben meestal niet ZO erg voor blauw, maar dit is echt wel een prachtige tint.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag ook niet zo snel blauw op m'n nagels maar voor deze maak ik een uitzondering! ;-)

      Verwijderen
  2. Staat jou heel goed! Ik vind het altijd fijn om op de nagels exact hetzelfde te kunnen krijgen als in het flesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur, ik ken het merk helemaal niet

    BeantwoordenVerwijderen