INSTAGRAM #FEBRUARI '14

maandag, maart 03, 2014


Februari was leuk! Het was ook de maand waarin ik mijn allereerste geurkaars van Jo Malone kocht! Na Diptyque heeft nu dus ook Jo Malone haar weg tot mijn woonkamer gevonden. Welke geur het geworden is? 'White Jasmine & Mint'!


De voorbije maand stond helemaal in het teken van Valentijn met vooral heel veel roze! Hyacinten zijn nu op hun mooist, en doen het ook heel goed in een boeket.

Speciaal voor Valentijn bracht Diptyque deze naar roosjes geurende kaars Rosa Mundi uit. Een heerlijke geur die helaas limited edition is...  

Mijn vriend is helemaal weg van de nieuwe Umilk van Nespresso, erg handig trouwens met die aeroccino!  


Op Valentijn gingen we uit eten, dit was één van de vele hapjes die we voorgeschoteld kregen.


Gezellig de beentjes strekken, ook dat hoort erbij. Het Nederlandse Sluis is hiervoor perfect!


Vanuit Sluis bracht ik ook enkele voorjaarsbloeiers mee voor dat eerste lentegevoel.


Op aanraden van een collega op 't werk kocht ik de Miracle Hand Scrub van Rituals. Ik ben er nog niet echt uit wat ik er van vind, review volgt!


Bij Zara Home kom ik nooit met lege handen buiten, dit porseleinen zeepschaaltje was gewoon té mooi om te laten staan!

De miniatuurtjes van Chanel's bodycrème kreeg ik bij Parfuma, top service daar!


Momenteel test ik de nieuwe Superdefense moisturizer van Clinique! Mijn eerste indruk is positief, later meer daarover.


Fijne maandag!
Eva
xx



6 reacties

  1. Oh, Jo Malone en Diptyque, mijn hartje gaat al sneller slaan! :-)
    Bij mij bracht Februari ook een Diptyque cadeautje :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, super! Diptyque heeft echt fantastische dingen hé ;-)

      Verwijderen
  2. Mooie foto's :-) Grappig eigenlijk hoe alledaagse dingen zo mooi kunnen zijn op foto. Die geurkaars van Diptyque lijkt me echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Rosa Mundi kan ik je zeker aanbevelen :)

      Verwijderen
  3. Ik ga binnenkort in Londen eindelijk eens een bezoekje brengen aan Jo Malone !

    BeantwoordenVerwijderen