GUERLAIN: MÉTÉORITES BUBBLE BLUSH 'CHERRY'

maandag, maart 31, 2014


De meest vrolijke en ook wel mooiste blush van dit voorjaar komt in een potje. Météorites Bubble Blush, zo noemt dit schattig juweeltje uit de nieuwe Guerlain Météorites Blossom collectie is niet alleen leuk om te zien maar vooral handig voor wie snel een beetje kleur op z'n wangen wil toveren.


De Météorites Bubble Blush bestaat in twee kleuren, '01 Pink' en '02 Cherry' die jullie hier zien. Deze kleur lijkt best fel maar is gelukkig wel makkelijk te doseren. Aanbrengen doe je met de vingers of een borstel voor crème blushes.

De blush heeft een lichte crèmetextuur die makkelijk aan te brengen is en heel mooi versmelt met de huid. Bovendien heb je slechts enkele stipjes nodig. De kleur 'Cherry' is mooi maar wel fel gepigmenteerd, iets waar je moet van houden dus.  



Links zien jullie de blush aangebracht met de vingers, rechts lichtjes geblend. Voor een subtieler resultaat kan je de blush nog iets meer blenden maar dat effect zou denk ik moeilijker te zien zijn op foto. 


Zoals de meeste producten van Guerlain heeft ook deze Météorites Bubble Blush die typische heerlijke viooltjesgeur wat hem volgens mij alleen maar luxueuzer maakt.




De Météorites Bubble Blush van Guerlain is verkrijgbaar bij de parfumerie.
Prijs: 39,40 

(limited edition)


12 reacties

  1. Wat een speciaal en mooi product! Al denk ik dat de andere kleur misschien iets beter geschikt is voor m'n lichte huid :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De andere kleur 'Pink' is ook heel mooi! Wel een stuk lichter van kleur, ideaal voor lichtere huidtypes ;-)

      Verwijderen
  2. Mooie kleur en de verpakking is ook heel origineel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de verpakking ook leuk bedacht, precies die van een lippenbalsem :D

      Verwijderen
  3. Ziet er super uit! Ik heb hier ook al veel goeds over gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Guerlain heeft toch de beste verpakkingen! Hij ziet er best nog groot uit voor een cream blush. Is het een cream to powder blush of droogt hij heel traag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij bevat zo'n 4 gram product, mooie inhoud dus voor een crème blush ;) Ik vind het niet echt een cream to powder blush, eerder tussenin. Zeker niet poederig mat, eerder een satijnen finish :)

      Verwijderen
  5. <3 Ik wil deze hebben. Nee wacht, ik MOET deze hebben! Ik ZAL deze hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze zo een leuk product, ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen