FAVORIET: ROZE NAGELLAK

woensdag, maart 05, 2014


Met de lente in het vooruitzicht is roze altijd een goed idee. Roze op de nagels oogt buitengewoon fris en is er in alle mogelijke nuances. Witroze, roze met een beige of lila ondertoon, er is altijd wel eentje die het beste bij jouw huidstint past.

Vandaag toon ik jullie een kleine selectie van de lakjes die ik het meest bovenhaal. Een overzichtje...

Deborah Lippmann 'Shape Of My Heart': roze met een vleugje lila. Mooi dekkende formule met een crème finish.

Essie 'Mademoiselle': een klassieker in het Essie-gamma! Prachtige witroze kleur die de nagels een frisse uitstraling geeft. De kleur is eerder transparant, ook na twee laagjes en daardoor perfect voor een french manicure.

China Glaze 'Innocence': Iets rozer en meer dekkend dan Essie Mademoiselle, zeker een aanrader. Goede houdbaarheid.


Burberry 'English Rose': prachtige nude roze kleur met dezelfde uitstekende formule als 'Oxblood'. Droogt bijzonder snel met een glanzende finish. Heeft minstens twee laagjes nodig om dekkend te zijn.

Dior 'Tutu': Hou je van roze met een lila twist, probeer dan zeker deze eens! Dekkend na twee laagjes en streept niet.

Essie 'Gucci Mucci Pucci': pastelroze met een koele ondertoon. Durft al eens strepen te vertonen, zeker als je geen base coat gebruikt hebt maar ik blijf het een mooie kleur vinden. 


Alle zes de kleurtjes nog eens op een rij... V.l.n.r.: Dior 'Tutu' - Deborah Lippmann 'Shape Of My Heart' - China Glaze 'Innocence' - Burberry 'English Rose' - Essie 'Gucci Mucci Pucci' - Essie 'Mademoiselle'.


Eva
xx


9 reacties

  1. Wat een heerlijke roze kleurtjes! Al ben ik zelf meer van de felle kleuren. Neon for sure! Als is de afwisseling ook wel weer heel fijn vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan nooit genoeg kleurtjes hebben, vind ik :-)

      Verwijderen
  2. Ze zijn allemaal echt zooo mooi en zacht ,maar Tutu steekt er voor mij wel bovenuit, die is echt preeetty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een mooie roze kleurtjes! Ik ga meestal voor iets feller roze, maar deze zijn echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tutu is zo mooi dat ik niet kon wachten tot het weekend was. Deze morgen naar de parfumerie maar wat een teleurstelling geen tutu en de mr kon ook geen tutu terugvinden in de computer was dit een le-lakje of zit het in het vaste assortiment? Geniet van de zon en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Marina, 'Tutu' komt uit de vorige lentecollectie van Dior, was inderdaad limited edition. Hopelijk kan je er ergens nog eentje op de kop tikken ;-)

      Verwijderen
  5. Mooie kleurtjes. Ik ben vooral gek op Shape of my Heart van Deborah Lippmann!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow hoe kom je aan al die dure producten? Niet alleen hier, in alle artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen