DEBORAH LIPPMANN: LA VIE EN ROSE (SPRING REVERIES)

zaterdag, maart 22, 2014


Van alle vijf de kleuren uit de nieuwe Spring Reveries voorjaarscollectie was La Vie en Rose van Deborah Lippmann meteen mijn grote favoriet. Een zachte pastelroze lak die er dankzij de minuscule gouden shimmer ook wel een beetje spannend uitziet.

Deborah beschrijft de kleur La Vie en Rose als een teder roze met zachte shimmer die je zo alleen kan gebruiken, of bovenop een andere kleur voor een magisch effect. Jullie weten dat ik gek ben op dit soort lakjes en al zeker wanneer de kwaliteit ervan top is. 


De textuur is ook hier weer perfect (niet te dun, of te dik) en laat zich makkelijk aanbrengen. Een laagje geeft al een mooi, fris effect zonder strepen. Op de foto hierboven zien jullie twee laagjes, zonder top coat wat het resultaat dekkender en ook witter maakt. 

La Vie en Rose is dus zeker een lakje dat het ook prima doet met één enkel laagje, handig voor als het snel moet gaan! De droogtijd en houdbaarheid is zoals bij de andere lakjes van dit merk uitmuntend!   

De Spring Reveries collectie van Deborah Lippmann is o.a. verkrijgbaar bij Parfuma.
Prijs: 22 (limited edition)

Eva
xx



9 reacties

  1. Mooi! Perfect om snel een mooie manicure te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kleur! Deze ga ik zeker ook aan mijn verzameling toevoegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie lentekleur! PS: leuke poes-foto op de achtergrond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty en vrij subtiel, daar ben ik de laatste tijd wel voor.

    BeantwoordenVerwijderen