TANGLE TEEZER 'COMPACT STYLER'

woensdag, februari 26, 2014

Over de Tangle Teezer hoorde ik tot hiertoe vrijwel alleen maar positieve dingen, tijd dus om deze revolutionaire haarborstel eens onder de loep te nemen. Mijn kapster zweert erbij en ik geef toe dat ik er na een kleine demonstratie ook wel weg van was.

De Tangle Teezer is verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen en kleuren wat het kiezen voor mij alleen maar moeilijker maakte. Ik liet me vertellen dat dit compacte model, de 'Compact Styler' een van hun populairdere modellen was. De handige click-on, click-off cover zorgt ervoor dat de plastieken pinnetjes niet kunnen beschadigen zodat je hem ook gewoon in je handtas kan stoppen. Extra handig!
   
Deze revolutionaire haarborstel ziet er op het eerste zicht misschien wat vreemd uit door de plastieken pinnetjes i.p.v. de klassieke borstelharen waaruit de meeste borstels vervaardigd zijn. Dankzij de flexibele pinnetjes in twee verschillende lengtes gaat ontwarren nog sneller én makkelijker zonder het te beschadigen, aldus Shaun Pulfrey, de man die de Tangle Teezer bedacht. 


Er zijn een heleboel redenen waarom ik de Tangle Teezer zo graag gebruik, eentje daarvan is dat hij mijn (knoop)haar bijzonder snel ontwart zonder het te beschadigen, ook als het nat is. Doordat hij helemaal uit plastiek bestaat kan je hem ook makkelijk reinigen. Hij voelt superlicht en ligt ook nog eens goed in de hand. Kortom, een aanrader! Het enige wat je beter niet doet met je Tangle Teezer is hem gebruiken in combinatie met hitte. Maar daar zijn dan weer andere borstels voor, niet?   

De Tangle Teezer Compact Styler is o.a. verkrijgbaar bij de kapper
en bij verschillende online haarshops.
Prijs: 13,95


10 reacties

  1. Ik ben ook verkocht aan mijn tangle teezer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me erg fijn, binnenkort toch maar eens proberen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook fan, in de groothandels is deze mini wel duurder dan de grote, vond ik een beetje stom, heb toch niet zo'n behoefte aan de cover er op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind die cover wel handig voor in de handtas ;)

      Verwijderen
  4. Ik gebruik de tangle teezer al jaren op aanraden van mijn moeder, die kapster is. Deze compacte versie staat as we speak op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze compacte versie had ik nog nooit gezien! Ik ben heel tevreden van mijn gewone tangle teezer, misschien deze kopen voor in de handtas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt handig voor in de handtas! :D

      Verwijderen
  6. Yay! Ik ben ook gek op mijn tangle teezer. Zo'n fijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik leen altijd eentje van mn vriendinnen maar ik denk dat het eens tijd word om ook zo een te kopen!
    Liefs,
    Puk

    BeantwoordenVerwijderen