'NUDE & GOLD' WISHLIST

woensdag, februari 19, 2014


Als er één kleur is waar ik maar geen genoeg kan van krijgen dan is het wel nude, gecombineerd met een vleugje goud. Twee kleuren die trouwens heel mooi bij elkaar passen en de komende zomer in heel wat collecties terug te vinden zijn. Ik deed een rondje op het web en noteerde alvast deze leuke hebbedingen!

1. Shu Uemura Pressed eye shadow: De laatste tijd konden de nieuwigheden bij Shu Uemura me nog amper boeien maar het ziet er naar uit dat daar stilaan verandering in komt. Deze twee nieuwe oogschaduwkleuren 'Slight Beige 815' en 'G Beige 821' hebben mij alvast benieuwd gemaakt (23,00 €).

2. Christophe Robin Instant Volumizing Mist With Rose Water: Deze alcoholvrije mist geeft volume aan fijn, gekleurd haar zonder het te verzwaren en geurt naar rozen (Cosmeticary: 31,40 €).

3. Tom Ford Nail Lacquer 'Sugar Dune': Helaas is de TF Spring 2014 collectie niet verkrijgbaar in België, wel bij Au Bon Marché in Parijs (32,50 €), die het voor +14  ook  verzendt tot bij jou thuis).  

4. Shu Uemura Calligraph:ink liquid eye liner: Nog maar net gelanceerd in de VS, hopelijk ook snel bij ons!

5. Forever 21 Leopard Print cosmetic pouch: Alweer een make-up tasje, deze keer in een schattige luipaardprint (Forever 21: 6,90 €).

6. Forever 21 Butterfly earrings: 2,90 

7. Zara Home Sea Dessert Dish: Ik ben dol op alles wat met de zee te maken heeft. Dit dessertbordje met gouden opdruk maakt zeker kans de komende zomer! (Zara Home: 9,99 €).



Eva
xx



11 reacties

  1. Mooie wishlist! Het bordje zou ik ook wel willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, Zara Home ! Die zou ik helemaal leegkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk soms net hetzelfde! De laatste tijd hebben ze daar echt mooie dingen :D

      Verwijderen
  3. Prachtige wish list. Die eyeliner van Shu Uemura ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga binnenkort op reis naar de States en ik ga sowieso op zoek naar Tom Ford-beautyshit. Ik kom niet terug vooraleer ik iets naar m'n zin gevonden heb :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb je genomineerd voor het liebster award. (doityouselfitems.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh dat toilettasje zucht....hebbenhebbenhebben

    BeantwoordenVerwijderen