NEW IN: DEBORAH LIPPMANN 'CUTICLE OIL'

dinsdag, februari 25, 2014


De voorbije jaren heb ik heel wat nagelriemoliën uitgeprobeerd en eerlijk gezegd zijn er maar weinig die ik echt goed vond. Deborah Lippmann heeft er ook eentje in het gamma die volgens velen een echte topper zou zijn!

De Cuticle Oil van Deborah Lippmann is - in tegenstelling tot de lakjes - iets minder makkelijk verkrijgbaar bij ons, al zijn er wel verkooppunten zoals Senteurs d'Ailleurs die het volledige gamma in huis hebben waar ik natuurlijk heel blij mee ben.

Ik gebruik de Cuticle Oil van Deborah Lippmann nog maar enkele dagen dus is het nog te vroeg om er nu al een mening over te geven maar mijn eerste indruk is alvast positief! Deze nagelriemolie ruikt een beetje tropisch (kokosnoot) en is trouwens veel minder vettig dan alle andere die ik al gebruikt heb. 

Extra handig is het pipetje dat je er bijgeleverd krijgt waardoor je de olie heel precies kan doseren. Wordt vervolgd...


Deborah Lippmann Cuticle Oil is o.a. verkrijgbaar bij Senteurs d'Ailleurs Brussel.
Prijs: 23,30 (15 ml) 



3 reacties

  1. Benieuwd wat je ervan vindt! Denk aan de hand van je beschrijving wel al dat hij heerlijk ruikt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt oke. Het is alvast goed dat hij niet te vettig is.

    BeantwoordenVerwijderen